فرمانده سپاه قم در گفتگو با قم فردا:

پاسداران هر جا نیاز بود برای خدمت به مردم به میدان آمدند

فرمانده سپاه امام علی بن با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال عمر انقلاب هرکجا نیاز بود پاسداران برای خدمت به مردم وارد میدان شدند گفت: وضعیت کشورهای اطراف ایران تماما نا امنی است اما جانفشانی پاسداران و بسیجیان امنیت ایران را رقم زده است.

 سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: پاسداران در دفاع از انقلاب و در عرصه‌های مختلف نقش ویژه ای دارند به گفته امامین انقلاب اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود و هر چقدر عمر انقلاب می‌گذرد به این مهم می رسیم که در لحظات حساس سپاه تاثیر گذار بوده است.

وی گفت: با تلاش‌های پاسداران عزیز و  حمایت خانواده هایشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی هرجا که نیاز باشد سپاه فداکاری می کند و هر کجای این نظام که به مشکل می خورد و آنطور که باید باشد نیست سپاه وارد عرصه می شود.
 

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب خاطر نشان کرد: ۴۳ سال از انقلاب می گذرد هر جا که نیاز بوده و در دولت‌های مختلف با عملکردهای مختلف که اغلب عملکرد ضعیفی داشتند سپاه برای خدمت به مردم به میدان آمد مخصوصا در مسائل امنیتی که  مهمترین موضوع است پاسداران ورود به موقع داشته اند.

موحد تصریح کرد: وضعیت کشورهای اطراف ایران را که مشاهده می کنم تماما ناامنی تست اما ایران به سبب جانفشانی پاسداران از امنیت برخوردار است دشمنان ایران تلاش کرد تا ایران را  زیر سوال ببرد اما امروز این امنیت به برکت حضور پاسداران و بسیجیان برقرار شد.

وی تصریح کرد: در شرق و غرب ایران در دفاع از حرم و در نقاط مختلف پاسداران برای خدمت به مردم حاضر هستند.


فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب عنوان داشت: یکی از دلایل موفقیت نظام و سپاه این است که برای رسیدن به هدف بزرگ انقلاب و اسلام تلاش می‌کند، حضرت امام در سال ۴۲ تبعید فرمودند که سه هدف را دنبال می‌کند هدف اول خشکاندن ریشه رژیم طاغوت، هدف دوم برپایی نظام اسلامی و هدف سوم رساندن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است


موحد گفت: هدف اول و دوم محقق شد است اما  هدف سوم باید با تلاش محقق شود درطول ۴۳ سال انواع و اقسام حیله و نیرنگ ها بر علیه ملت و نظام اجرا شد اما این انقلاب پابرجا ماند و دشمنان این انقلاب منفور شدند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب افزود: باید موانع ظهور را برداریم و آرمان مقدس ما که زمینه سازی برای ظهور است را دنبال کنیم در این راه دشمن با ما مخالفت می‌کنند و درگیر می شود در قرآن هم به این اشاره شده است دشمن از ما راضی نمی‌شود مگر اینکه از او تبعیت کنید.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/31996
اخبار مرتبط

نظرات شما