مسئولان قم حاضرند از این پل عبور کنند+عکس

پل عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) روبروی پمپ بنزین شیخ آباد به دلیل سرقت نرده های حفاظ بی شباهت به پل صراط نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پل عابر پیاده در کمربندی امام علی(ع) روبروی پمپ بنزین شیخ آباد ماه ها است به علت سرقت نرده های حفاظ بی شباهت به پل صراط نیست، سوال اینجاست که آیا مسیولان قم حاضر هستند خودشان و یا خانواده و  فرزندانشان از این پل عبور کنند.

سرقت نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده کمربندی امام علی (ع)مخاطراتی را برای تردد به وجود آورده است، بیش از یکسال از این سرقت می گذرد اما همچنان این پل به شکل خطرناک رها شده است.

​​​​​​یک پیر زن و پیر مرد که توانایی عبور از کمربندی را ندارند برای عبور از عرض این خیابان از پل عابر پیاده که باید مجهز به پل برقی باشد عبور کنند اما این پل نه تنها پله برقی ندارد بلکه بسیار خطرناک و بدون حفاظ است  و اگر یک فرد مسن در اواسط راه دچار افت فشار و سرگیجه شود باید منتظر حادثه جبران ناپذیر باشیم.

یکی از ساکنان این منطقه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: این پل عابر پیاده  نسبت به پل های دیگر  در  این  منطقه دارای  تردد عابر  پیاده بیشتری است اما به علت  بخاطر ظاهر و ناایمن بودن آن بسیاری از مردم   ترجیح میدهند خطر را روی زمین به جان بخرند و از کمربندی عبور کنند.

وی گفت: مسئولان به خودشان یا خانواهایشان  اجازه میدهند که از این پل عبور کنند.

​سال گذشته پلیس راه استان قم در این خصوص  مکاتبه ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای  رفع هر چه سریعتر نقص نرده ها و حفاظ های پل عابر پیاده کمربندی امام علی (ع) خبر داده بود.

بهمن ماه سال گذشته معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم هم درخصوص آسیب های وارده به پل  عابر پیاده کمربندی امام علی  گفت: به محض وصول گزارشات ارسالی در خصوص سرقت و تخریب قطعاتی از پل های عابر پیاده جاده ای نسبت به بازدید میدانی وبررسی شدت خسارات اقدام می شود.

محمدرضا قدسی گفت: پس از بررسی میدانی آسیب های وارده، نسبت به مکاتبه و الزام پیمانکار متولی صیانت از پل به تعمیر و رفع خسارات وارده اقدام می شود.

به گفته او باتوجه به تعهدات پیمانکار بهره بردار ، هرگونه خسارت وارده به پل  تحت هر عنوان باید در اسرع وقت رفع و نتیجه درقالب مستندات قبل و بعد اقدامات صورت گرفته، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه شود.

اما با این وجود هنوز فکری برای این پل عابر پیاده نشده است.

انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/32884
اخبار مرتبط

نظرات شما