فرمانده جبهه مقاومت:

سپاه در دفاع از حریم ولایت جان‌نثار است/سپاه سد مستحکمی در برابر نفوذ دشمنان به کشور است

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه سپاه در سخت‌ترین شرایط خواهد ایستاد تا انقلاب استوار و با صلابت بماند، گفت: سپاه سد مستحکمی در برابر نفوذ دشمنان به کشور است.

 سردار اسدالله گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم  در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که با مجاهدات حاج قاسم‌ها همیشه در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم پیشگام بوده است.
وی افزود: وظیفه ذاتی سپاه همواره دفاع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مقاطع بسیاری ما در این دفاع مقدس خوش درخشیدیم.
این فرمانده جبهه مقاومت ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب سپاه هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کرد ما در جنگ با صدام که دنیا پشت سر او بود با هدایت‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و همواره سپاه موجب تثبیت انقلاب بوده و است.
وی ابراز داشت: دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است دفاع از مرز‌های این کشور اسلامی مقدس است؛ دفاع در هر جای این کشور چه در شمال، جنوب، شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق؛ ما باید همه جانبه از ایران اسلامی دفاع کنیم.
سردار گنجعلی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس از حریم ولایت نیز جان نثار بوده و است، گفت: مقابله با مستشاران آمریکایی و دشمنان بیگانه در منطقه، جهاد در جبهه‌های سوریه و عراق به منظور دفاع از حریم ولایت ائمه (ع)  تنها ذره‌ای از مجاهدات مقدس سپاه است.
وی خاطرنشان کرد: وظیقه ما دفاع  از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هدف ما دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است دفاع از این مزر‌های مقدس است، سعی ما جلوگیری از ضربه زدن دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران است .
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: دشمنان ما چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن همواره به این مرز و بوم چشم طمع داشتند از ابتدای این انقلاب دشمنان ما هر فرصتی پیدا کردند تا به این انقلاب نفوذ کرده و در جهت براندازی آن قدم بردارند. اما به فضل الهی انقلاب ما نه تنها نابود و منحرف نشده، بلکه بهتر از گذشته پایبند‌تر، محکم‌تر و اساسی‌تر ایستاده است.
وی یادآور شد: این ثبات انقلاب را مدیون زحمات امام خمینی(ره)، آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت‌های شبانه روزی پاسداران و رزمندگان، سپاه، ارتش و بسیج هستیم. همه برای پایبندی این انقلاب دست به دست هم داده اند تا با عنایت خدا انقلاب حفظ شود و پیشرفت کند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/33025
اخبار مرتبط

نظرات شما