کارشناس مسائل سیاسی:

انتفاضه فلسطین با سنگ شروع و به موشک نقطه زن رسید

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتفاضه فلسطین با سنگ شروع شد اما اکنون به موشک های نقطه زن و بالستیک دست پیدا کردند و باعث رعب و وحشت دشمنان برای بازدارندگی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا   علی اصغر حبیبیان در نشست برخط خبری به مناسبت روز قدس که به صورت آنلاین پخش می شد ، اظهار داشت: ابتکار حضرت امام در نامگذاری روز قدس به نابودی این غده سرطانی می انجامد یک شاخص در بحث قدس وجود دارد که در صحبت های مقام معظم رهبری که برای برخی از  سران حکومت های عرب مانند سوریه لبنان فلسطین عراق گفتند نیز وجود داشت و آن مقاومت است که اگر بر پایه مقاومت فعالیت کنید پیروز هستید سید حسن نصرالله این صحبت ها را پیش برد و پیروز شد.

وی گفت: بشار اسد که در زمان حضور داعش و تکفیری ها از رهبر معظم انقلاب پرسیده بود آیا جمهوری اسلامی ایران پشت سوریه است رهبر معظم انقلاب هم فرمودند اگر سوریه راه مقاومت را در پیش بگیرد جمهوری اسلامی هم از مقاومت حمایت خواهد کرد که با حضور نیروهای مدافع حرم پیروزی در سوریه عزتمندانه حاصل شد.


کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همچنین در یمن و در فلسطین هم با همین شاخص مقاومت پیروزی حاصل شد بنابراین اگر می خواهیم سنجشی در خصوص رویکردهای گروه های داخلی و خارجی در مورد آزادی قدس داشته باشیم باید در مورد این شاخص تاکید کنیم.


حبیبیان گفت: در یک نگاه کلی اگر به دنبال آزادی فلسطین و قدس هستیم سه راهبرد مبتنی بر هستی شناسی مطرح است و راهبرد اول اینکه فعالیت ها را  بر پایه آزاد سازی دنبال کنیم راهبرد دوم بر پایه فعالیت سیاسی کارها را دنبال کنیم که همواره در اولویت جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود مثل برگزاری همه پرسی در مناطق اشغالی برای اخراج یهودیانی که از سایر کشورها به این کشور وارد شدند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: راهبرد سوم که بیشتر مورد قبول رژیم صهیونیستی است که با زور و نظامی گری فلسطین را اشغال کردند راهبرد نظامی است همانطور که دشمن راهبردها را به صورت ترکیبی علیه ما به کار می برد نظام اسلامی هم باید به صورت ترکیبی این راهبردها را برای حصول موفقیت و آزادی قدس شریف  به کار ببرد.

وی اضافه کرد: گروه های داخلی و منطقه ای زیادی علیه اسلام فعالیت می کنند از جمله گروه های ملی مذهبی، گروه های توده ای و نفوذی ها، گروه های نفاق، گروه های جندشیطان ، گروه های بهاییت، پژاک و تکفیری که مخرج مشترک این ها این است که کاملا با اهداف استکبار فعالیت می کنند و دنبال نفاق در دنیای اسلام هستند و در قضیه قدس شریف دقیقا استکبار از این گروه ها حمایت می کند تا آزادی قدس در اولویت جهان اسلام نباشد.

حبیبیان عنوان داشت: گروه های سکولار نیز وجود دارند که همسویی و همگرایی را با استکبار دارند و در برخی از مواقع هم دچار خیانت شدند و طرح هایی که علیه فلسطین مطرح می شد توسط همین گروه ها طراحی و باز گویی می شد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتفاضه فلسطین با سنگ شروع شد اما اکنون به موشک های نقطه زن و بالستیک دست پیدا کردند و باعث رعب و وحشت دشمنان برای بازدارندگی شدند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/33192
اخبار مرتبط

نظرات شما