آیت‌الله حسینی بوشهری:

برداشتن تحریم‌ها و بسته‌شدن موضوع پادمان دو خواسته‌ای اصلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای است

امام‌جمعه قم گفت: برداشتن تحریم‌ها و بسته‌شدن موضوع پادمان دو خواسته‌ای اصلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در مذاکرات ما چند مسئله کلیدی داریم که باید حل شود، اگر می‌خواهید این برجام احیا شود، تحریم‌ها را بردارید، چرا ما را هر روز به یکی شکلی تحریم می‌کنید؟
وی ادامه داد: تحریم‌های نفتی و سایر تحریم‌ها را بردارید و در خصوص پادمان نیز که ادعاهای واهی مطرح می‌کنید، صادق باشید و با بستن این پرونده‌ها حسن‌نیت خودتان را نشان دهید.
حسینی بوشهری باز بودن پرونده پادمان را بهانه‌ای برای زیاده‌خواهی‌ها در آینده عنوان کرد و گفت: خواسته‌هایی که ملت و دولت ما دارند، یک خواسته‌های برحقی است که در راستای منافع نظام و ملت است.
حسینی بوشهری حوادث عراق را موردتوجه قرارداد و گفت:  پیام این جمع به دولت و مردم عراق این است که ایران اسلامی چه رهبر عزیز انقلاب، چه مراجع بزرگوار تقلید، چه حوزه‌های علمیه و چه مردم ما،  خواهان آرامش، آسایش و امنیت برای مردمی هستیم که امروز و در طول این روزها میزبان زائران امام حسین‌ (ع) هستند و هیچ ناامنی همان گونه که شما تحمل نمی‌کنید، ما هم برای شما مردم خوب عراق تحمل نخواهیم کرد.
وی در ادامه خطبه‌های امروز نمازجمعه به دیدار رهبر انقلاب با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر دو نکته مهم تأکید کردند یکی سخن از توفیق‌های دولت و امیدی که مردم به آینده دارند، گرچه الان سختی‌هایی دارند، سختی اجاره مسکن دارند، مشکل‌های معیشتی دارند ولی اگر انسان امید را از دست بدهد این سختی‌ها چندبرابر می‌شود.
حسینی بوشهری ادامه داد: ایشان بر داشتن برنامه و همچنین عدم دادن وعده‌هایی که امکان عملیاتی شدن آن‌ها وجود ندارد به مردم تأکید کردند.
حسینی بوشهری با اشاره به کارها و تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس‌جمهوری گفت: امروز برای پنجمین بار رفتند خوزستان جهت افتتاح طرح آب غدیر، رئیس‌جمهور آنجا حضور دارند، این تحرک و پویایی و ویژگی‌هایی که ایشان دارند، به ۳۱ استان به‌صورت مکرر رفتند، این‌ها امیدآفرین است، ممکن است شما بزرگواران و عزیزانی که پای صحبت من هستید یا از این تریبون می‌شنوید، بگویید که الان زندگی ما سروسامان ندارد، اما قضایا به‌گونه‌ای است که نیاز به کارهای زیرساختی داریم.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/36112
اخبار مرتبط

نظرات شما