حضور در یک تیم دسته دومی/ این مربی اسمی قصد بازنشستگی ندارد!

اکبر میثاقیان در سن ۶۹ سالگی و بعد از حضور در تیم های متعدد و ۳۱ سال مربیگری هنوز تصمیم به بازنشستگی در این شغل نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر میثاقیان فصل گذشته در هفته های ابتدایی مربی تیم شهر خودرو شد اما بعد از چند هفته جای خود را به داوود سید عباسی داد و این مربی جوان با وجود تلاش فراوان نتوانست سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

میثاقیان که در زمینه هدایت تیم ها از لیگ یک به لیگ برتر رکوردار است و کاشف بازیکنان بزرگی چون علیرضا نیکبخت واحدی، غلامرضا عنایتی، محمد رضا خلعتبری و ... بوده چند هفته یش به نوشهر رفت تا جانشین محسن بنگر در تیم دسته دومی شهرداری نوشهر شود اما بعد از مذاکرات متعدد نتوانست با مدیران این تیم به توافق برسد و در نهایت این شهر را ترک کرد. او در گذشته هدایت گر تیم شموشک از لیگ یک به لیگ برتر بود و در لیگ برتر هم سهمیه این تیم را حفظ کرد.

حالا از شهر رشت خبر رسیده که مدیران باشگاه داماش گیلان در پی جذب اکبر میثاقیان هستند و باب مذاکره با این مربی را آغاز کرده اند تا بار دیگر صعود به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر را تجربه کنند. جالب اینکه اکبر میثاقیان دوران سربازی را در تیم ملوان سپری کرد و به دلیل سال ها حضور در تیم شموشک فوتبال شمال را خوب می شناسد.

تیم داماش گیلان فصل گذشته در لیگ ۳ حضور داشت که با هدایت بهزاد داداش زاده موفق شد به لیگ ۲ صعود کند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36256
اخبار مرتبط

نظرات شما