رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا:

اغتشاشگران نه دلسوز کشور و نه از این مردم هستند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: کسانی که به خود جرات انجام چنینی جسارت‌هایی را میدهند قطعا نه از این مردم هستند و نه دلسوز مردم خواهند بود.

ابولفضل خدمتکاری رئیس هیئت دو و میدانی استان قم  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: بی شک بی حرمتی به کلام خداوند متعال و آتش زدن اماکن مقدس و از بین بردن اموال عمومی و خصوصی و درگیر شدن با حافظان امنیت جامعه از مردم انقلابی و مردمی که خود را نوکر اهل بیت علیهم السلام می‌دانند صادر نمی‌شود.
وی ادامه داد: کسی که به خود جرات چنین جسارت‌هایی را میدهد قطعا نه از این مردم است و نه دلسوز مردم است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به فوت خانم مهسا امینی بیان داشت: این افراد ذره‌ای دلسوزی برای خانواده امینی نداشته‌اند و فوت خانم امینی را بهانه‌ای برای کارهای خود کردند و اگر واقعا دلسوز خانم‌ها و حامی آنها بودند باید اعتراض خود را به کشتاری که نسبت به دختران کشور همسایه، افغانستان رخ داد نشان میدادند در حالیکه کلامی حرف نزدند.
وی با اشاره به مسئله حجاب که از احکام مهم دین اسلام است اظهار داشت: از طرفی هم مسئله حجاب از احکام مهم دین اسلام است که زنان جامعه ما نسبت به آن اهتمام دارند و بحث پوشش بحثی است که در هر کشوری تابع قانون خودش هست و هیج کشوری نسبت به پوشش بی‌قانون نیست و خانم‌های کشور ما هم تابع قانون اسلام هستند و کسی حق ندارد از آن طرف دنیا که خودشان برای زنانشان ارزشی قائل نیستند سنگ زنان کشور ما را به سینه بزنند و برایشان تصمیم بگیرند.
خدمتکاری با محکوم نمودن اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: اینجانب از طرف خود و جامعه ورزشی بیزاری خود را از این افراد اعلام میکنم و تا پای جان و آخرین قطره خون پشتیبان اسلام و قرآن و انقلاب میمانیم و ان شاء‌الله ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.


انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/36834
اخبار مرتبط

نظرات شما