بهروز سلطانی: چرا پرسپولیس باید ۵ بازیکن تعویض کند؟

آقای بیرانوند با این دروازه‌بانی، گلر استقلال جایت را می‌گیرد/ قصد تخریب علیرضا را ندارم، اما او مغرور شده!/ پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بد بود!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بود و شبیه به پرسپولیس دهه ۶۰ بازی می کرد اما ما در نیمه دوم خیلی بد بودیم و اگر حریف کمی خوش شانس بود ممکن بود نتیجه چیزی غیر از برد پرسپولیس رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهروز سلطانی، بازیکن قدیمی و دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: من همیشه از علیرضا بیرانوند تعریف کرده ام و او را یک دروازه‌بان کامل می‌دانم. اگر هم انتقاد می‌کنم قطعاً انتقادم سازنده است و قصد تخریب او را ندارم. اما متاسفانه در دیدار با مس رفسنجان حرکاتی از علیرضا بیرانوند دیدم که باعث نگرانی ام شد.

وی ادامه داد: بیرانوند در مصاف با مس رفسنجان غرور بیجایی در فوتبالش وجود داشت. او توپ را می‌گرفت و سعی می‌کرد بازیکن حریف را دریبل بزند! پاس‌های اشتباه می‌داد، توپ‌ها را بارها به اشتباه پرتاب می‌کرد و از این دست اشتباهات زیاد مرتکب شد. فکر می‌کنم از ۲۰ عدد پاسی که به بازیکنان داده ۱۰ بار آن به اوت رفت که این برای دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران غیر قابل قبول است.

آقای بیرانوند با این دروازه بانی، گلر استقلال جایت را می‌گیرد/ قصد تخریب علیرضا را ندارم، اما او مغرور شده!/ پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بد بود!

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس اضافه کرد: بیرانوند باید غرورش را از بین ببرد و این قدر در مسابقه بی تفاوت فوتبال بازی نکند. با توجه به درخشش حسینی(دروازه‌بان استقلال) در بازی آخر تیم ملی و همچنین بازی‌های اخیر استقلال، ثابت کرده آماده است که جای بیرانوند را در تیم ملی بگیرد. حسینی با رفلکس‌های خوب و جایگیری‌های درست می‌تواند با یک لغزش بیرانوند، جایش را در ترکیب تیم ملی بگیرد و هر زمان که چنین اتفاقی بیفتد شرایط برای پس گرفتن جایگاه قبلی در تیم ملی خیلی سخت میشود.

سلطانی تاکید کرد: متاسفانه در چند صحنه توپ‌هایی که بیرانوند شروع مجدد انجام می‌داد بلافاصله دست حریف می‌افتاد. شانس آوردیم که با خطا و یا اشتباهات بازیکن حریف موقعیت‌های خطرناک روی دروازه مان ایجاد نشد. به‌طورکلی بیرانوند آن شادابی و آمادگی همیشگی را نداشت که مطمئناً از غرور بیجای او می‌آید. اگر این حرف‌ها را میزنم به خاطر خود بیرانوند است و امیدوارم هرچه سریعتر از این شرایط دور شود.

آقای بیرانوند با این دروازه بانی، گلر استقلال جایت را می‌گیرد/ قصد تخریب علیرضا را ندارم، اما او مغرور شده!/ پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بد بود!

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل مس رفسنجان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیمه اول به ویژه در ۲۰ دقیقه ابتدایی خیلی خوب بود و مرا به یاد پرسپولیس دهه ۶۰ انداخت که می‌آمدیم تا در ۲۰ دقیقه اول کار را تمام کنیم اما در ادامه کم کم تیم افت کرد که فکر می‌کنم از نظر بدنی کم آوردیم. در کل در نیمه دوم که اصلاً خوب نبودیم و شانس آوردیم که حریف نتوانست به ما گل بزند.

سلطانی با اشاره به انتقاد برخی هواداران نسبت به خودش توضیح داد: یکسری طرفداران پرسپولیس از اینکه ما انتقاد میکنیم دلخور می‌شوند! باید به آنها بگویم، ما از شما خیلی پرسپولیسی تریم. زمانی که شما به دنیا نیامده بودید ما برای این تیم فوتبال بازی می‌کردیم و اگر قصدمان تخریب باشد راهش را بلدیم اما وقتی انتقاد می‌کنیم قصدمان کمک کردن است.

وی با اشاره به جابجایی بازیکنان افزود: متاسفانه در همین بازی باز هم دیدیم که پرسپولیس پنج بار تعویض کرد! من اصلاً به این همه تعویض اعتقاد ندارم. تعویض برای زمانی است که بازیکن زخمی‌شده باشد و یا تیم بد کار کند. وقتی بازیکنان تیم کارشان را درست انجام می‌دهند چه لزومی‌دارد پنج بار تعویض انجام شود؟

بازیکن قدیمی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با این هزینه میلیاردی که برای پرسپولیس این فصل انجام شده ما هیچ انتظاری غیر از قهرمانی نداریم. باعث تاسف است که پرسپولیس با این همه مهره به تراکتور می‌بازد و طرفدارانش را ناراحت میکند. ما باید برویم و برنده شویم تا قهرمانی را از آن خودمان کنیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37126
اخبار مرتبط

نظرات شما