آیت الله اعرافی مطرح کرد:

ضرورت برخورد قاطعانه با حریم شکنان و برهم زنندگان وحدت و امنیت کشور

امام جمعه قم با تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: خواسته مردم این است که در مقابل حریم شکنان و برهم زنندگان وحدت و امنیت کشور با اقتدار ایستادگی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: جنایت بزرگی توسط دشمنان رقم خورد و قداست یکی از حرم‌های مطهر شکسته شد.

خطیب جمعه قم با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های این حادثه ناگوار گفت: کسی منکر سختی‌ها و مشکلات نیست، اما افراد جامعه بویژه جوانان ما نباید فراموش کنند که امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ ترکیبی همه جانبه به دنبال تضعیف عظمت و جایگاه ایران هستند و همه باید در این بزنگاه هوشیار باشیم.

وی با اشاره به توطئه پیچیده و صرف هزینه‌های میلیاردی و سنگین از سوی دشمنان برای درهم شکستن ملت بزرگ ایران گفت: دشمنان به دنبال فعال کردن گسل‌های اجتماعی، تبدیل تفاوت‌ها به تعارض‌ها و تحریک برخی افراد علیه مقدسات هستند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه نظام برای شنیدن حرف و سخن نوجوانان و جوانان عزیز گوش شنوا دارد و دولت هم در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند گفت: ملت ما در مقابل دشمنان ید واحد هستند و این بار هم در مقابل دسیسه پیچیده دشمنان خواهند ایستاد و آن‌ها را در این کارزار شکست خواهند داد.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه نباید بهانه به دست اختلاف انگیز‌ها داد تصریح کرد: ما از حرف و سخن نوجوانان و جوانان استقبال می‌کنیم، اما همه باید در برابر حریم شکنان و در برابر شکستن وحدت و امنیت کشور با اقتدار بایستیم و پیام راهپیمایی امروز مردم هم همین است.

وی افزود: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی هم در این زمینه باید به جهاد تبیین بپردازند.

آیت الله اعرافی همچنین هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل را گرامی داشت و گفت: راه حل مشکلات ما در گرو زنده شدن روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37487
اخبار مرتبط

نظرات شما