ساماندهی خطوط تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی مسیر مسجد جمکران

سرپرست سازمان‌های مدیریت بر تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهرداری قم از ساماندهی خطوط ناوگان عمومی شامل تاکسی و اتوبوس مسیر مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب در حوزه تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی در تمام نقاط شهر تأکید کرد و اظهار داشت: تلاش شده تمام نقاط شهر زیرپوشش خدمات تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی باشد و مسیرهای جدید بر اساس مطالبه مردم و فراوانی درخواست‌ها فعال می‌شود.

وی در پاسخ به مطالبه شهروندان در جهت نظم بیشتر تاکسی‌ها و اتوبوس‌های مسیر مسجد مقدس جمکران افزود: برای تاکسی‌های این مسیر کارتکس صادرشده و کشیک مسیر جمکران مشخص‌شده و از رانندگان درخواست شده طبق ساعت‌های مشخص حضور پیدا کنند.

سرپرست سازمان‌های مدیریت بر تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهرداری قم تأکید کرد: تاکسی‌ها در روزهای پیک مانند روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه باید در ساعت‌های مشخص حضورداشته باشند و بازرس‌های سازمان کارتکس‌ها را امضا می‌کنند.

وی از افزایش خطوط اتوبوس‌رانی نیز خبر داد و بیان کرد: اتوبوس‌ها هم ازنظر تعداد و هم ازنظر ساعت حضور افزایش پیداکرده و این تغییرات باعث کاهش زمان انتظار مسافران برای رسیدن به مرکز شهر شده است.

نیک، حضور دائم بازرس‌های سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی را اعلام کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا تخلف می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و اطلاع دهند، سازمان در کمترین زمان به مطالبات مردم پاسخ خواهد داد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37872
اخبار مرتبط

نظرات شما