سردار سلامی:

دشمن از قدرت نظامی ، موشکی و پهپادی ایران هراس دارد / نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه افزایش‌یافته است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن از قدرت نظامی ، موشکی و پهپادی ایران هراس دارد، گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب گسترش‌یافته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از قم فوری سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده شهید محلاتی سپاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اعتبار آمریکا و متحدان آن را در دنیا زیر سؤال برده است.

وی هدایتگری و نقش فرماندهی رهبر انقلاب را مهم برشمرد و ابراز داشت: تفکر رهبر انقلاب اسلامی بسیاری از موضوعات را به یک افتخار ملی تبدیل کرده و همین امر، موجب خشم آنها از ایران اسلامی شده است.

سلامی با بیان این که دشمن از جنگ تا تحریم و سایر موضوعات فرهنگی را برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی امتحان کرده، تأکید کرد: امروز کشورمان تحریم‌های ظالمانه را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرده است.

وی ادامه داد:  ایران، امروز، چهره یک کشور محصور شده را ندارد  و علاوه‌برآن دشمن هرچه بر طبل تهدید می‌کوبد، چیزی از آن جز صدا بلند نمی‌شود و بعد از مدتی همین صدا هم خاموش خواهد شد. 

فرمانده کل سپاه با بیان این که دشمن به دنبال حذف نفوذ منطقه‌ای ایران است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند جغرافیای سیاسی ایران را کوچک و یک ایران بی‌ثبات و محتاج به غرب شکل بگیرد که قطعاً به این خواسته خود نخواهد رسید.

وی ابراز داشت: رهبری، نفوذ انقلاب اسلامی ایران را در منطقه گسترش داده و این مسئله امروز به یک غرور ملی تبدیل شده است.

سردار سلامی تأکید کرد: دشمن از قدرت نظامی و موشکی و پهپادی ایران هراس دارد.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی برای مقابله با توطئه‌های دشمن گفت: دشمن در این فضا جوانان را هدف گرفته و تلاش می‌کند با بهره‌گیری از فضای تیره‌وتار بر روی جوانان تأثیر بگذارد و اهداف شیطانی خود را در جامعه دنبال کند.

وی تصریح کرد: برای قوی‌شدن در این زمینه باید به دنبال افزایش آگاهی و تقویت ایمان باشیم.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/38708
اخبار مرتبط

نظرات شما