امام‌جمعه سلفچگان:

طراحی دشمنان نظام بالاتر از فتنه بود

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که طراحی دشمنان نظام بالاتر از فتنه بود، گفت: گفتیم فتنه! اما الان معلوم شد جنگ جهانی بود! خودشان اعتراف می‌کنند که همه اهرم‌ها را بسیج کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار  قم فوری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در یک سال و نیم گذشته اظهار داشت: درست در روزهایی که قیمت‌ها به نقطه ثبات رسیده بود، قیمت دلار در محدوده ۲۷ هزار تومان مهار شده بود، روابط تجاری با کشورهای همسایه به اوج خود رسیده بود، نفت را نقدی می‌فروختیم، دست دولت برای اجرای افزایش حقوق‌ باز شده بود، دشمنان توطئه بزرگی را رقم زدند.
وی ادامه داد: این توطئه زمانی شکل گرفت که علاوه بر موارد فوق آرامش به فضای کسب‌وکار برگشته بود، کارخانه‌ها فعال و تولید افزایش‌یافته بود.
غروی با بیان این که ما در ابتدا این اقدام دشمن را فتنه نامیدیم، ابراز داشت: گفتیم فتنه! اما الان معلوم شد جنگ جهانی بود! خودشان اعتراف می‌کنند که همه اهرم‌ها را بسیج کردند! فضا را ناامن کردند و این دولت مظلوم چه فشاری را تحمل کرد خدا می‌داند.
وی تصریح کرد: هرچند که همراهی مردم با نظام و انقلاب موجب شد که این جنگ ترکیبی شکست بخورد؛ اما آسیب‌های زیادی به‌قطار پیشرفت کشور وارد کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38792
اخبار مرتبط

نظرات شما