در گفتگوی امام‌جمعه سلفچگان با قم فردا تبیین شد؛

دستاوردهای صبر، مماشات و بزرگواری نظام در جریان اغتشاشات

امام‌جمعه سلفچگان گفت: صبر، مماشات و بزرگواری حکومت در جریان اغتشاشات اخیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب‌‌ باعظمت اسلامی دستاوردهای مهمی داشت.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: اگرچه اغتشاشات اخیر خساراتی به اموال عمومی و خصوصی وارد کرد و شهدایی از کل کشور عزیزمان گرفت.
وی ادامه داد: ولی دستاوردهای آن آن‌قدر زیاد است که خسارت‌ها در مقابل آن ناچیز است؛ و به قوه الهی این وقایع تسریع در جهت ظهور منجی موعود حضرت بقیّة الله تعالی فرجه باشد.
۱- استکبار جهانی تمام مهره‌های سیاسی هنری ورزشی و... خود را در این ماجرا یکجا سوزاند، طبیعی است جایگزین‌کردن این مهره‌ها کار آسانی نیست،
۲-  تقریباً تمام جاسوسان سازمان سیا و موساد در این ماجرا شناسایی شده یا خواهند شد؛ نه‌تنها در ایران بلکه در خاورمیانه و آفریقا، به‌طوری که خود موساد و سیا مجبور شدند؛ تعدادی از جاسوسان خود را به گمان همکاری با ایران اعدام کنند.  
۳- موجبات قطع پیام‌رسان‌های جاسوسی خارجی و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و مهاجرت بسیاری از کسب‌وکارها به این پیام‌رسان‌ها شد؛ آنچه قبلاً هیچ کسی جرئت نمی‌کرد از آن سخن بگوید،
۴- موجبات اتحاد بیش‌ازپیش نیروهای مسلح را فراهم‌ آورد.
۵- بسیاری از مزدوران دشمن که در کنار مرز مستقر شده بودند؛ مثل کومله دموکرات جاسوسان رژیم صهیونیستی که سرحال آماده‌شدن برای نفوذ در کشور بخصوص استان‌های غربی کشور بودند؛ با حملات جانانه سپاه اسلام یکجا به جهنم واصل شدند.
۶- چون از اکثر شهرهای ایران شهید گرفتند خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب جاری شد.   
۷- اتحاد شدید میان تمام اقوام ایرانی و مذاهب ایرانی برقرار شد؛ چون همه خطر تجزیه را کنار گوش خود احساس کردند.
۸- مردم فهمیدند که معاندین نظام اعم از داخلی و خارجی به هیچ امر مقدسی معتقد نیستند؛ از قبیل دین، قرآن کریم، ائمه اطهار علیهم‌السلام و عظمت راه سرخ امام حسین علیه‌السلام، مفاهیم و ارزش‌هایی چون ناموس  و حتی یکپارچگی کشور.
۹- جاسوس‌های داخلی دشمن در دانشگاه‌ها و بسیاری از وزارتخانه‌ها شناسایی شدند؛ یا می‌شوند.
۱۰- مردم در سراسر ایران اهمیت و نقش امنیت و ارزش واقعی آن را با گوشت و پوست خود احساس کردند؛ و بعد از آن دیدید که مردم دست‌های نیروهای انتظامی و نیروهای حافظ امنیت را می‌بوسیدند. 
۱۱- لزوم  تجدیدنظر در متون درسی و فعال‌کردن معاونت  تربیتی در مدارس  کاملاً احساس شد.   ‌
۱۲-  لزوم بازنگری در صداوسیما و جلوگیری از تبدیل‌شدن این سازمان به کارخانة سلبریتی سازی به جِد احساس شد. 
۱۳- سازمان‌های اطلاعاتی کشور قوی بودند؛ و ان‌شاءالله، ازاین‌پس قوی‌تر هم خواهند شد؛ چون شیوه‌های تهاجم دشمن چندلایه بود؛ لذا شیوه‌های اطلاعاتی هم چندین لایه خواهد شد.
۱۴- خواص در این جریان خود را خوب نشان دادند؛ و عده‌ای برای همیشه خود را سوزاندند. 
۱۵- دولت انقلابی و مردمی به‌شدت تقویت شد و با همة وجود فهمید مردم از اقدامات اصلاحی او پشتیبانی می‌کنند. 
۱۶-  فعالیت نخبگان برای برداشتن گام‌های بلند و جدی‌تر قوت گرفت؛  و از این به بعد به حول قوه الهی شاهد نوآوری‌های بسیاری در زمینه‌های علم و فناوری خواهیم بود.
۱۷- گستاخی‌های امریکا و اتحادیة اروپا برای ملت ایران کاملاً آشکار شد؛ یعنی دست‌های پولادین زیر دستکش‌های زیبا و مخملی بهتر نمایان شد.
۱۸-  دست پلید وهابیون در این ماجرا کاملاً آشکار و به امید خداوند متعال به‌زودی ضربة سنگینی خواهند خورد.
۱۹- زمستان اروپا سرد بود؛ با این ماجرا سردترخواهد شد؛ و همچنان که در خبرها شاهد هستیم ترس و دلهره سراسر اروپا را فراگرفته و‌ پیش‌بینی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در سال ۱۳۸۴ که فرمودند: (به‌زودی، روزی فرا خواهد رسید که ‌ما اروپا را تحریم خواهیم کرد؛ و جوانان عزیز خواهند دید.)  علی‌رغم  اینکه برای خیلی‌ها قابل‌باور و پذیرش نبود به‌خوبی تحقق پیدا کرد.
۲۰-  آمریکای جهان‌خوار خود را به لبة پرتگاه سقوط برد؛ و از این به بعد شاهد خواهیم بود که تمام منافع امریکا در سراسر جهان مورد حمله و هجمه قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/38905
اخبار مرتبط

نظرات شما