استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفتگو با قم فردا :

اهانت نشریه فرانسوی نشان دهنده شکست دشمنان در توطئه های خود علیه ملت ایران است

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بااشاره به اینکه ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته ایم، گفت: اهانت نشریه فرانسوی نشان از شکست دشمنان در توطئه های خود علیه ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اهانت اخیر نشریه فرانسوی ضمن محکومیت این اقدام اظهار داشت: آیات قران کریم و مطالعه تاریخ انبیاء الهی و ائمه معصومین علیهم‌السلام، علت و شکل هجمه‌های کافران، مشرکین و معاندین به رهبران آسمانی را به خوبی بیان می‌کند.
وی ادامه داد: دشمنی و کینه‌توزی با رهبران الهی و سیتزه‌جویی با جریان توحیدی، همیشه در نیات شوم آنها بوده و هدفی جز خاموش نمودن نور حق و مقابله‌ی با جریان حق نداشته‌اند.
 این استاد حوزه با اشاره به آیات «الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ» از قرآن کریم در برابر تلاش مذبوحانه کفار ، گفت: خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه می‌کند.
وی اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که دشمنان هرگاه در توطئه‌هایشان علیه ملت و رهبری ایران اسلامی با شکست مواجهه شدند،  همان رویه شیطانیِ کافران و مستکبران را به اشکال مختلف، نشان داده‌اند و شکست‌های خود را اینگونه بروز می‌دهند و در حقیقت اینگونه اعمال، انفعال دشمنان در برابر جریان مقاوم حق می‌باشد.
حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان شد: بی‌شک دشمنان ایران اسلامی، نقش بی‌بدیل  رهبری الهی را در خنثی‌سازی نقشه‌های پلید آنان را، مهمترین عامل پیروزی ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان دیده‌اند و بر همین اساس، نقاب از چهره نفاق خود برداشته‌اند و زبان و قلم خود را در بی‌شرمانه‌ترین شکل بکار بسته‌اند که البته کاری بیهوده است و طبق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی، با شکستی بزرگتر روبرو خواهند شد.
وی تاکید کرد: در روزهای اخیر نیز همنوا با یاوه‌گویی‌های جریان معاند، نشریه‌ای فرانسوی، باطن و عمق بُغض خود را از عمود خیمه اسلام و رهبر مسلمین و مرجعیت شیعه، به شکلی سخیف نشان داد که دنائت، رذالت و خباثت گردانندگان این نشریه و همفکران آن را نشان می‌دهد.
این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما معتقدیم که جریان حق در هر زمانی، شکننده هیمنه‌ی ستمگران و زورگویان بوده و این گفتمان هر روز بیشتر مورد اقبال جهانیان قرار گرفته و دشمنان مانند همیشه با شکستی دیگر مواجه خواهند شد.
وی گفت: ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته و بر همین پیمان، مقاوم و تا پای جان ایستاده‌ایم.



حسین حیدری
انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/39211
اخبار مرتبط

نظرات شما