آیت‌الله کعبی:

ایجاد تحول در نسل جوان انقلابی از برکات انقلاب اسلامی است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه همه دلسوزان نظام است، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان انقلابی است که این موضوع به برکت اسلام و انقلاب اسلامی رخ داد و تداوم داشته است.

 آیت‌الله کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به  ۴۴ سال از عمر پربرکت انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت:  انقلاب اسلامی برای تمام مردم دنیا است و همه از آن الگو می‌گیرند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه و مبنای اصول اسلام ناب محمدی و مکتب اهل‌بیت (ع) برای شکل‌دهی به تمدن اسلامی شکل گرفت.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مسلمین و مستضعفین جهان است، گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه همه اقشار مردم و دلسوزان نظام است. باید همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را ذکر و نسل امروز را با این موارد آشنا کنند.
وی اضافه کرد: چهل و چهار سال است که انقلاب اسلامی بر پایه خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی ملت ایران پیش می‌رود و این مسیر را با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی آغاز کرد.
آیت‌الله کعبی در ادامه با بیان اینکه در گام پنجم انقلاب اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و افول رسیده‌اند، بیان کرد:  امروز شعار بین المللی انقلاب اسلامی  و ضداستبدادی تمام دنیا را فراگرفته است.
وی در خاتمه افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان انقلابی است که این موضوع به برکت اسلام و انقلاب اسلامی رخ داد و تداوم داشته است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40099
اخبار مرتبط

نظرات شما