دو مربی نامی جهان علیه صعود جوانان ایرانی به جام جهانی!

تیم ملی جوانان ۴ اسفند راهی تاشکند می شود تا منتظر دیدارهای خود در جام ملت های آسیا برای صعود به جام جهانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم ملی جوانان ایران با رهبری صمد مرفاوی و ۲۳ بازیکن در مسابقات جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند حاضر خواهد شد. 

بعد از خبر حضور احتمالی کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی جوانان قطر که حریف نخست ایران محسوب می شود، حالا خبر رسیده که فیلپ تروسیه سرمربی جدید تیم ملی ویتنام هم در اردوی تیم ملی جوانان این کشور حاضر می شود تا به جوان های این کشور برای صعود به جام جهانی روحیه دهد. مسابقات جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود و در نهایت ۴ تیمی که به نیمه نهایی راه پیدا می کنند، نمایندگان فوتبال آسیا در جام جهانی زیر ۲۰ سال لقب خواهند گرفت.

ایران در مرحله گروهی با تیم های فطر، ویتنام و استرالیا مسابقه خواهد داد. برنامه بازی های تیم ملی جوانان در تاشکند از این قرار است:

 چهارشنبه دهم اسفندماه

* ایران و قطر؛ ساعت ۱۹ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

شنبه سیزدهم اسفندماه

* ایران و استرالیا؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

سه شنبه شانزدهم اسفندماه

* ایران و ویتنام؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه

کارلوس کی روش به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی قطر انتخاب شده است و فلیپ تروسیه هم رهبری تیم ویتنام را برعهده گرفته است. فدراسیون فوتبال قطر و ویتنام بر این عقیده اند حضور کارلوس کی روش و فیلپ تروسیه در اردوی تیم های ملی جوانان این دو کشور می تواند به آنها برای صعود به جام جهانی جوانان روحیه و انگیزه بدهد. در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم راهی دور حذفی می شوند و ۴ تیم پیروز در مرحله حذفی جواز صعود به مسابقات جام جهانی را به دست خواهند آورد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40234
اخبار مرتبط

نظرات شما