کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:

رژیم صهیونیستی به‌عنوان نماد تمدن غرب در حال فروپاشی است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس امسال متفاوت خواهد بود، گفت: رژیم صهیونیستی به‌عنوان نماد تمدن غرب در شرق در حال فروپاشی بوده و این فروپاشی علنی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: امسال روز جهانی قدس در همه دنیا متفاوت خواهد بود تحولات اخیر نشان می‌دهد تمدن غرب در حال فروپاشی است و مختص رژیم صهیونیستی نیست بلکه این رژیم به‌عنوان نماد تمدن غرب در شرق در حال فروپاشی است و این فروپاشی علنی شده است.

وی افزود: بسیاری از افرادی که سال‌های قبل از ایران به اروپا و آمریکا مهاجرت کردند به آن‌هایی که جدیداً به فکر مهاجرت هستند توصیه می‌کنند به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی، امنیتی و اخلاقی غرب فکر مهاجرت نباشند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: این فروپاشی با چند نشانه شفاف و علمی، امنیتی و اقتصادی قابل‌رؤیت است، وقتی برای اولین بار پایگاه منافقین را در خاک عراق موشک‌باران کردیم اعلام کردیم که تا اینجا را می‌توانیم بدون اجازه سازمان ملل موشک شلیک کنیم.

غفاری فر تصریح کرد: در مرحله بعدی وقتی با یک‌ فاصله مکانی خاص پایگاه تروریست‌ها در سوریه را مورد هدف قراردادیم پیام مهمی را به رژیم صهیونیستی  ارسال کردیم مبنی بر این‌که خارج از خاک ایران هم می‌توانیم بدون اجازه سازمان ملل مواضع تروریست‌ها را مورد حمله قرار دهیم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: وقتی پهپادهای آمریکایی را مورد هدف قرار دادیم و عین‌الاسد را به‌عنوان یکی از اجزای پایتخت نظامی آمریکا در شرق را موشک‌باران کردیم اعلام کردیم به سرزمین آمریکا بدون اجازه سازمان ملل هم می‌توانیم آسیب برسانیم.

وی بیان داشت: در آخرین حرکتی که خودشان زمینه را برای ما فراهم آوردند عبور از مرحله نظامی به مرحله فروش پهباد بود فروش پهپاد به روسیه و چین اتفاق بزرگی بود، امروز پهپاد یک گفتمان نظامی است و ایران رقیب جدی فروش سلاح‌های پیشرفته به اعضای شورای عالی سازمان ملل است یعنی کشورهایی که حق وتو دارند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: ایران پهپاد های یکی از اعضای دارای حق وتو سازمان ملل را سرنگون کرد و پایگاه‌های نظامی آن را در منطقه موشک‌باران کرد و به دو عضو دیگر دارای حق وتو پهپاد فروختی یعنی با سه کشور ابرقدرت اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان این‌گونه تعامل کرد.

غفاری فر تأکید کرد: حذف دلار در کشورهای آسیایی به‌صورت جدی دنبال می‌شود یعنی دلار دومین سلاح غرب به رهبری آمریکا نیز در حال افول است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در جنگ روسیه و اوکراین هم رسماً اعلام موضع کردیم که مخالف هرگونه جنگ و کشتار هستم اما حرکت روسیه یک حرکت پیش‌دستانه بود، اینجاست که غرب فروپاشید همه این موارد گفته‌شده نشان‌دهنده فروپاشی گفتمان مدرنیته غرب است.

وی افزود: حجاب یک مسئله شخصی و ناموسی و یک مسئله دینی است که الگوهای همچون حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) راداریم درعین‌حال که به‌صورت جدی از سران قوا درخواست پیگیری موضوع حجاب راداریم باید بدانیم که دشمنان شکست‌های خودشان را با برجسته‌سازی بحث بدحجابی و بی‌حجابی عده قلیل بی‌تقوا می‌پوشاند.

غفاری فر تصریح کرد: دشمنان با این کار زمین‌بازی را تغییر می‌دهند غرب در فحشا و برهنگی فروپاشید و ازنظر جغرافیایی هم سرزمین‌های اشغالی که در اشغال رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید و به گفته مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی برای فروپاشی عجله دارند، رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان نماد غرب در حال فروپاشی است.

استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سؤال که تحلیل شما از راهپیمایی پیش رو در روز جهانی قدس چیست، گفت: هنوز به‌روز جهانی قدس نرسیده‌ایم در کشورهای مختلف راهپیمایی‌های حمایت از آرمان فلسطین در حال برگزاری است و اکنون بحث اصلی فرار مردم اسرائیل و درخواست تابعیت از دیگر کشورها است زیرا مشاهده کردند که همه دنیا علیه جنایات این رژیم بر خواسته است امسال روز قدس مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بی‌سابقه و جهانی خواهد بود.


انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/41383
اخبار مرتبط

نظرات شما