معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

بانک‌های قم تسهیلات حمایت از تولید را افزایش دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به این‌که فلسفه و وظیفه اصلی ستاد تسهیل، ایجاد گشایش و تسهیلات برای رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است افزود: هرگونه موانع در مسیر باید از فعالیت واحدهای تولیدی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان  با اشاره به شعار سال و اهمیت رفع موانع از واحدهای تولیدی بیان کرد: طبق گزارش ارائه‌شده از سوی شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان سال گذشته تنها ۱۰ درصد به واحدهای تولیدی استان منابع و تسهیلات مالی تزریق‌شده که باید این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۵ درصد افزایش یابد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امسال سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است و برای تحقق این شعار لازم است بانک‌های عامل دولتی و بخش خصوصی همکاری کنند و در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی به‌حسب ظرفیتی که دارند منابع مالی تزریق نمایند.
وی با تأکید بر لزوم تلاش بانک‌ها برای عمل به تعهدات خود افزود: اینکه بانک‌ها منابع مالی و تسهیلاتی پرداخت کنند به این معنی نیست که بر بانکی فشار آورده شود و سیستم بانکی دیگری از ارائه تسهیلات بانکی و مالی کوتاهی کند باید این امر به‌صورت متوازن صورت گیرد‌
معاون استانداری قم اظهار کرد: در استان در بخش مسکن و هم‌چنین رونق تولید نیاز به تزریق منابع مالی داریم و باید بانک‌های عامل خصوصی و دولتی همکاری کنند.
وی با اشاره به این‌که فلسفه و وظیفه اصلی ستاد تسهیل، ایجاد گشایش و تسهیلات برای رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است افزود: هرگونه موانع در مسیر باید از فعالیت واحدهای تولیدی برداشته شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41539
اخبار مرتبط

نظرات شما