امیدوارم کسی نداند کدام تیم قهرمان می‌شود

نشست داغ مورایس با کنایه‌ای فوق‌جنجالی!

نشست خبری سرمربی سپاهان پیش از بازی با ملوان با یک کنایه مبهم همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان ملوان انزلی است تا در صورت پیروزی در این مسابقه، بخت نخست قهرمانی باقی بماند.

ژوزه مورایس، سرمربی طلایی پوشان در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در حالی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که شاید به کار بردن یک جمله در تمجید از لیگ ایران و ابراز امیدواری نسبت به یک موضوع خاص، تعابیر مختلفی را به همراه داشته باشد.

او در ابتدا در خصوص بازی گفت: "مثل همیشه خوشحالم از حضور گرم شما. امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشد و تا ماه رمضان بعدی خوشحال و خنده رو باشید. بازی‌ای داریم که باید با اتفاقاتش کنار بیایم. معمولا تیم‌های میانه جدول بدون استرس بازی می‌کنند و بازی‌هایی سخت است که بین تیم‌های بالا و پایین جدول برگزار می‌شود. احتمالا تیم‌هایی که در این شرایط هستند، فولاد، آلومینیوم، هوادار و ذوب آهن هستند و اگر از پیکان تا صنعت نفت صحبت کنیم، تیم‌هایی هستند که باید به دنبال امتیاز باشند تا سقوط نکنند. از تیم‌هایی که در صدر بودند امتیاز گرفتیم و الان با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که پایین جدول هستند و چیز بامزه‌ای که هست، تمام بازی‌های ما با تیم‌هایی است که همچنان به ماندن در لیگ امید دارند. همان‌طوری که همیشه می‌گویم بازی‌ها هیچ وقت ساده نیستند و ما این را درک می‌کنیم. هیچ قصد و غرضی نبوده و شانسی بوده که الان با تیم‌های پایین جدول بازی داریم. بخواهیم در مورد ملوان بگوییم، در مقایسه با صنعت نفت اختلاف هفت امتیازی دارند اما ماندنشان قطعی نیست و به این موضوع اشاره کردم که بگویم بازی سختی خواهیم داشت. پس  می‌خواهیم بگوییم تیم ما آماده بازی فرداست و امیدوارم به حضور هواداران چون به حمایت آنها نیاز داریم."

در ادامه سوالات خبرنگاران از مورایس و پاسخ‌های او را می‌خوانید؛

* تاثیر نتیجه شهرآورد روی عملکرد شما و مقایسه لیگ ایران با سایر لیگ‌ها؟

- تقریبا همیشه بعد از پرسپولیس و استقلال بازی کردیم. این هیچ کمکی نمی‌کند. ما اصلا نباید به فکر نتیجه تیم‌های دیگر باشیم. فشار بازی فردا هم معمولی است. اینکه حتما به خاطر بازی دربی و برد حریف باید ببریم، نه. ما همیشه باید ببریم و این موضوع ربطی به فشار نتایج رقبا ندارد. در مورد سوال دوم شما، خیلی خوب است که لیگ رقابتی است چون کسی نمی‌داند کدام تیم قهرمان می‌شود و امیدوارم هنوز هم کسی نداند! اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود، باید تمام بازی‌هایش را ببرد.

* تحلیل از ارتباط مناسب هواداران با تیم سپاهان؟

- به عنوان یک تیم فوتبال متحد هستیم. هواداران، بازیکنان و تیم، قلب اصفهان هستند. اما این همبستگی کاری را ساده نمی‌کند. فقط یک انرژی مضاعفی می‌دهد که وقتی از خواب بلند می‌شویم، می‌گوییم کارمان را کردیم. باید جلو برویم و ببینیم چطور شرایط پیش می‌رود.

1828814

* نگرانی بابت داوری در بازی‌های آینده؟

- من اصلا نگران همچین موضوعی نیستم. تمرکزم جای دیگر است و نگرانی ندارم. خوشحالیم اگر همه چیز منصفانه باشد و کسی سود نکند. اگر همه چیز منصفانه باشد برای همه، ما نگرانی نداریم. ولی این باید برای همه باشد و نه اینکه یکی که قوی‌تر است به سودش باشد و به ضرر تیم ضعیف‌تر باشد. همه چیز باید منصفانه باشد. ما همه انسانیم و باید یکسان قضاوت شود و همه چیز باید منصفانه قضاوت شود. ملوان در بازی قبل دقایق آخر داشتند برنده می‌شدند که یک پنالتی رخ داد. آیا پنالتی بود؟ من نمی‌دانم.

* محروم و مصدوم؟

- متاسفانه فقط الویس کامسوبا مصدوم است و مابقی بازیکنان خدا را شکر (مورایس این کلمه را به فارسی بیان کرد) آماده هستند.



منبع: ورزش سه
انتهای پیام/


منبع:ورزش سه
http://qomefarda.ir/41637
اخبار مرتبط

نظرات شما