مسئول بسیج جامعه زنان استان قم:

برخورد قاطع با قاتلان شهید الداغی خواست همه ملت است

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: امت حزب‌الله خونخواه خون‌های پاک و به‌ناحق ریخته جوانان غیرتمند ایرانی هستند،الداغی‌ها، مختار زاده‌ها، زاهد لوئی‌ها و همه شهدا فرزندان همه مردم ایران هستند و همه بانوان محجبه و نجیب سرزمینم خواهان امنیت، استحکام بنیان خانواده و رعایت پوشش اسلامی هستند.

زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: شهادت مظلومانه جوان باغیرت سبزواری نشان داد هنوز مردانگی و جوانمردی در رگ‌های مردان غیور سرزمینمان می‌جوشد، این واقعه  قلوب همه آزادی‌خواهان را به درد آورد.
وی ادامه داد: امروز در عصر تهاجم همه‌جانبه دشمنان هستیم، دشمن سعی دارد با به‌کارگیری تمامی روش‌ها ذهن و قلوب مردم را از حقایق تحریف نموده و با نشانه گرفتن حیاء و عفت بانوان و غیرت و مردانگی مردان، خانواده‌های مسلمان و مؤمن ایرانی را از ارزش‌های الهی دور کنند.
​​​​فرخ بیان داشت: اگر دشمنان در طول چهل و اندی سال نتوانستند از راه‌ها و گزینه‌های نظامی و سخت بر این ملت غلبه پیدا کنند به همین دلیل می‌خواهند با ترویج بی‌بندوباری اصالت و هویت زنان مسلمان و خانواده‌های ایرانی را از درون تهی نمایند، این همان جنگ ادراکی و یا ترکیبی دشمن است که حضرت آقا مکرراً به همگان گوشزد می‌فرمایند.
وی بیان داشت: فلذا اولاً وظیفه "جهاد تبیین"یک فریضه واجب، فوری و قطعی است، ثانیاً حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید توسط مردم و مسئولین پیگیری شود، برخورد قاطع با اشرار و عوامل ناامنی در جامعه موجب می‌شود هیچ‌کس جرئت تعرض به نوامیس مردم را نداشته باشد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم خاطرنشان کرد: چنانچه ابهام یا خلأ قانونی در اقدام قاطع قانونی برخورد با این هنجارشکنان وجود دارد باید مراجع ذیصلاح نسبت به مرتفع نمودن آن بر اساس شرایط تهاجم همه‌جانبه فرهنگی اقدام نموده و موضوع را در اولویت قرار دهند.
فرخ عنوان داشت: امت حزب‌الله خونخواه خون‌های پاک و به‌ناحق ریخته جوانان غیرتمند ایرانی هستند،الداغی‌ها، مختار زاده‌ها، زاهد لوئی‌ها و همه شهدا فرزندان همه مردم ایران هستند و همه بانوان محجبه و نجیب سرزمینم خواهان امنیت، استحکام بنیان خانواده و رعایت پوشش اسلامی هستند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/41935
اخبار مرتبط

نظرات شما