یادداشت؛

تحریف امام در عصر معاصر

اولین تحریف در اندیشه امام حذف نگاه ولایت فقیه و صرفا یک نگاه جمهوری خواهانه به کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  برخی که زمانی در این کشور مسئولیت داشتند و سردبیر روزنامه بودند، امروز با کمال پُررویی به امام، رهبر انقلاب و اهداف امام جسارت می‌کنند.
ولایت فقیه را یک مانع در مقابل مردم می‌دانند، از حوزه علمیه گله‌مندم، آقایانی که در ۲۷ دی ۵۶ روزنامه اطلاعات یک جمله به امام گفت، همه برخاستید، چرا باید در مقابل این آدم‌ها سکوت کنید؟، چرا هر روزه باید به خودشان اجازه بدهند، با یک توییتی، جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر سوال ببرند، و تعابیر زشت و تند به رهبری نسبت بدهند.
گاهی برای مظلومیت رهبری گریه می‌کنم و اشک می‌ریزیم، آن مردمی که یک روز در قم به خاطر اهانت روزنامه اطلاعات بلند شدند و انقلاب به پا کردند، چرا باید اجازه بدهند، این فرد این‌طور توهین و جسارت کند.
امام فرمود، میزان رای ملت است، این عین واقعیت است و بر مُنکِرش لعنت، امام بارها فرمود میزان رای ملت است، اما چرا جمهوریت و مردمسالاری نظام را می‌گیرید، اسلامیت و ولایت فقیه را فراموش می‌کنید؟ امام درس ولایت فقیه گفت، کتاب ولایت فقیه نوشت، فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا این نظام حفظ شود.
اولین تحریف در اندیشه امام حذف نگاه ولایت فقیه و صرفا یک نگاه جمهوری خواهانه به کشور است.
امام با کمال شجاعت، قدرت و علمیت پشتوانه نظام را ولایت فقیه می‌دانست، چگونه ولایت فقیه را تحریف می‌کنند؟، جوان بنده خدای ما، خدا شاهده است دلم برای جوانان می‌سوزد و اِلا اهمیتی ندارد، آن فرد چه می‌گوید، این جوان عزیزی که با خواندن توییت‌ها و این حرف‌ها، به سهولت از انقلاب و نظام بر می‌گردد، از خدا بترسید، چرا امام را تحریف می‌کنید، امام می‌گفت جمهوریت در کنار اسلامیت و ولایت فقیه باشد.
برخی‌ها می‌خواهند امام را سازگار با غرب معرفی کنند، اما امام استکبارستیز بود، سازش با دشمن نداشت، همه امام و شجاعت او را می‌شناسند، شرق و غرب برای امام فرقی نمی‌کرد.
تحریف دیگری که در مورد امام وجود دارد، این است که می‌گویند امام مدافع جریان خاصی است، امام چتر برای همه جریان‌های درون نظام بود، با چه عظمتی در مقابل نهضت آزادی و با چه ابهتی در برابر لیبرالیسم ایستادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی استاد برجسته حوزه علمیه قم



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/42807
اخبار مرتبط

نظرات شما