پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه

عاشوری گفت: در سال‌هایی که از تشکیل صندوق امداد ولایت سپری کردیم بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بیش از ۲ میلیون نفر پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی عاشوری مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  گفت: صندوق امداد ولایت با توجه به عمر کوتاهی که از سال ۹۵ دارد نسبت به سایر مجموعه‌های بانکی کشور عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشته است.

وی افزود: در سال‌هایی که از تشکیل صندوق سپری کردیم بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بیش از ۲ میلیون نفر پرداخت شده است.

عاشوری گفت: با توجه به اینکه تسهیلات صندوق خرد است و در مقیاس کل کشور این خدمات ارائه می‌شود میزان معوقات حدود ۱.۵ درصد است.

وی اظهار کرد: آمار معوقات صندوق به میزان کل تسهیلات بسیار خوب است و با توجه به اینکه نیازمندانی که به ما مراجعه می‌کنند و تسهیلات دریافت میکنند جز افراد ضعیف جامعه هستند، اما خوشبختانه در بازپرداخت تسهیلات بسیار منظم و خوش حساب هستند.

عاشوری گفت: این موضوع باعث شده که ما بتوانیم در موضوع معوقات رتبه خوبی در آمار‌های بانک مرکزی داشته باشیم.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: برای امسال خوشبختانه با توجه به رشد منابع خوبی که در سال گذشته داشتیم پیش بینی میکنیم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بتوانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه در آستانه فصل تابستان قرار داریم که فصل جابجایی تمدید اجاره مسکن است گفت: اولویت پرداخت تسهیلات را در فصل تابستان برای تسهیلات ودیعه مسکن نیازمندان و مددجویان کمیته امداد قرار دادیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42996
اخبار مرتبط

نظرات شما