رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

ذات جنایت‌کار آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران آشکارتر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: شیاطین تا یک زمانی می‌توانند خودشان را پشت پرده پنهان کنند، در حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران چهره واقعی استکبار آشکارتر شد البته پیش از آن در حمله آمریکا به هیروشیما و جنایات دیگر خوی وحشی‌گری آنها نمایان شده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن خیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: آمریکا یک نظام سلطه استکباری در جهان را رهبری می‌کند و به فرموده امام خمینی (ره) به‌عنوان شیطان بزرگ شاخص است و ماهیت آن منبعث از تمدن مادی، اومانیستی غربی است و ذات آن استکباری است؛ بنابراین هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند؛ بلکه هر روز جنایت‌کارتر می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بیان داشت: طبق سنت الهی در خصوص شیاطین از موهبت‌هایی که خداوند سو استفاده می‌کنند نشان از ذات استکباری آن‌ها است و در هر زمان رنگ و لعاب جنایت و نوع عوام‌فریبی استکبار متفاوت می‌شود.
خیری افزود: امروز استعمار نو افکار عمومی را مورد هدف قرار داده است اگر یک‌زمان سلطه مستقیم حاکم بود و اگر در یک‌زمان در جنگ سرد به سر می‌بردیم که در آن ابرقدرت‌ها تسلیحات نظامی خود را به نمایش می‌گذاشتند امروز در حالت جنگ نرم برای جهت‌دادن و فریب افکار عمومی و به‌کارگرفتن رسانه‌ها پیش می‌روند.
وی افزود: حقوق بشر تنها حربه‌هایی برای تغییر محاسبات مسئولان و افکار عمومی و جهت‌دادن و سو استفاده از افکار عمومی است، ذات استکباری فرقی نکرده.
رئیس دانشگاه آزاد قم در پاسخ به این سؤال که چرا آمریکا که مدعی حقوق بشر است بی‌پروا هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرارداد و شهروندان بی‌گناه را قتل‌عام کرد؟ گفت: شیاطین تا یک زمانی می‌توانند خودشان را پشت پرده پنهان کنند، در ماجرای حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران چهره واقعی استکبار نشان داده شد البته پیش از آن نیز دنیا در حمله شیمیایی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی و قتل‌عام مردم، کودتای ۲۸ مرداد، در ویتنام، حمایت از صدام، اعتراف به ایجاد داعش خوی جنایت‌کار آمریکا نمایان شد تا جایی که در رقابت‌های انتخاباتی کارهای جنایت‌کارانه خود را افشا می‌کنند.
خیری عنوان داشت: استکبار گاهی اوقات مجبور می‌شود جنایت‌های علنی انجام دهد و این بخشی از جنگ ترکیبی آن‌ها است، در پائیز سال گذشته اغتشاشات را در ایران راه‌اندازی کردند که کار همین نظام استکبار از جمله دستگاه‌های، اطلاعاتی نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.
وی اضافه کرد: آمریکا ازیک‌طرف ادعا می‌کند طرف‌دار مردم است ازیک‌طرف برترین و‌ جنایت‌کارانه‌ترین حرکات را علیه بشریت انجام می‌دهند این طبیعت استکبار است که گاهی اوقات مجبور می‌شود از پشت پرده خارج شود چهره واقعی‌اش نشان داده شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تأکید کرد: باید جبهه مقاومت و جبهه حق مراقب باشد نه آنجایی که استکبار لبخند می‌زند امیدوار شوند که آنها تغییر کردند و تغییر موضع داده و مظلوم شدند و نه آن زمانی که دشمن دندان نشان می‌دهد و چهره استکباری خود را علناً نشان می‌دهند بترسند؛ بلکه باید همیشه هوشیار باشند.
وی گفت: آنچه مسلم است این است جبهه حق هرجا مقاومت کرد موفق شده و نصرت الهی شامل حالشان شده است این سنت الهی است و هرجا که سازش کرده مشخص شده که هزینه‌سازش بیش از مقاومت بوده این در طول تاریخ ثابت شده است در طول عمر بیش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی این‌ها را عیناً دیده‌ایم که هرجا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هرجا که سازش کردیم دشمن پیشروی کرد

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/43514
اخبار مرتبط

نظرات شما