عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روحانیت در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که پیوند مردم و روحانیت گسستنی نیست، گفت: روحانیت در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به 11 تیرماه و سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب اظهار داشت: روحانیت و مردم پیوند ناگسستنی دارند و همین پیوند بود که منجر شد انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.
وی ادامه داد: در واقع مردم با تبعیت از رهنمودهای امام خمینی (ره) در مسیر انقلاب گام برداشته و در نهایت این انقلاب به پیروزی رسید.
فقیهی افزود: بعد از انقلاب نیز هر جایی که نیاز بوده روحانیون در کنار مردم حضور داشتند و از هیچ‌چیزی نیز هراس نداشتند.
وی بیان داشت: نمونه عینی این موضوع را در جنگ تحمیلی می‌توان مشاهده کرد به‌طوری‌که در طول 8 سال جنگ نه‌تنها روحانیون پا پس نکشیدند؛ بلکه به لحاظ تعداد اولین قشر بودند که این میزان حضور را ثبت کردند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: بعد از جنگ تحمیلی نیز در هر جایی که مردم نیاز به کمک داشتند روحانیت حضور داشت از سیل و زلزله گرفته تا کرونا و سایر موضوعات همواره روحانیون در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حضور داشتند و همین حضور و خدمت‌رسانی دشمنان نظام را ناراحت کرده است.
وی به توطئه‌های دشمنان علیه روحانیت اشاره کرد و گفت: این توطئه افکنی‌ها تنها یک دلیل دارد جدایی مردم از روحانیت و پیاده‌کردن سیاست‌های سلطه گرایانه دشمنان در کشور که قطعاً به سرانجام نخواهد رسید.
فقیهی تصریح کرد: امثال شهید دستغیب‌ها در مقطع کنونی نیز کم نیستند و قطعاً راه این شهدای گران‌قدر تداوم خواهد داشت تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود که امام‌زمان (عج) است، برسد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43526
اخبار مرتبط

نظرات شما