رئیس حوزه هنری استان قم:

آغاز به کار فعالیت‌های تابستانه حوزه هنری استان قم

رئیس حوزه هنری استان قم از آغاز به کار فعالیت های تابستانه حوزه هنری خبر داد و گفت:‌ برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری برای اعضا و علاقه مندان به حوزه هنر در قالب نشست و کارگاه‌های تخصصی تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید مهدی حسینی بیان کرد: واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان قم در تابستان امسال دوره‌های آموزشی در زمینه‌های هنری برگزار می‌کند.
وی افزود: ‌ دوره‌ها در قالب هنرهای تجسمی، ادبیات، ادبیات نمایشی، نمایشی، تجسمی و تصویری در زمینه‌های اکران و نقد فیلم، کتاب‌خوانی، نقد و بررسی کتاب و داستان و شعر و ترانه‌خوانی است.
وی شاخه‌های آموزشی هنرهای تجسمی را شامل طراحی و نقاشی، حجم‌سازی و پیکرتراشی روی چوب، تذهیب، مینیاتور، خوشنویسی و برخی دیگر رشته‌ها عنوان کرد.
حسینی از ارائه خدمات کمک‌آموزشی و وسایل آموزش از قبیل سی دی و کتاب خبر داد و افزود: در کنار این دوره‌ها برای هنرجویان امکانات شرکت در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی حوزه هنری استان قم که به‌صورت ماهیانه انجام می‌شود نیز فراهم شده است.
وی از برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی همچون محفل قم پز در چهارشنبه‌های اول هر ماه خبر داد و گفت: سرناد نیز محفل ترانه است که با حضور علاقه‌مندان در این حوزه در چهارشنبه‌های سوم هر ماه برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان قم ادامه داد: آخر هر ماه عصرانه داستان برگزار می‌شود که به کتاب‌خوانی و نقد کتاب با حضور نویسندگان کتاب پرداخته می‌شود.
دوره‌های آموزشی سرآغاز و شعر مدرس از دیگر برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری تابستانه حوزه هنری استان قم است که حسینی به آن اشاره کرد.
وی گفت: محفل شعر «بهارنارنج» ویژه بانوان به‌صورت ماهانه و توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.
حسینی از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی به‌عنوان دیگر برنامه‌های تابستانه خبر داد و بیان کرد: نشست صبح تماشا از جمله این برنامه‌هاست که به‌نقد آثار برگزیده جشنواره داستان انقلاب اختصاص دارد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/43720
اخبار مرتبط

نظرات شما