رئیس هیئت بدمنیتون:

قم میزبان مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری شد

رئیس هیئت بدمنیتون استان قم از برگزاری مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری در ۲ رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی فرجی رئیس هیئت بدمنیتون استان قم اظهار کرد: بعد از ارسال درخواست آمادگی میزبانی از مرحله اول مسابقات بدمنیتون رنکینگ کشوری در ۲ رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال پسران و برگزاری چندین جلسه با رئیس محترم فدراسیون بدمینتون مقرر شد این رقابت‌ها در استان قم برگزار شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۷۰ بدمینتون‌باز از سراسر کشور روزهای ۲۷ الی ۳۰ تیرماه در تالار اختصاصی بدمینتون حامد فرهمند موحد قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام عبدالکریمی، پویان بیوکی، آریا شایسته‌فر، امیرعلی جعفری و مهران زندی بدمینتون‌بازان قمی حاضر در رده سنی زیر ۱۳ سال در رقابت‌های رنکینگ کشوری خواهند بود.

فرجی تاکید کرد: همچنین پرهام فراهانی، مهدی کنعانی، محمدحسین رکاب‌ساز، شایان حسینی، علی زحمت‌کش و مهدیار اصغری نمایندگان قم در رده سنی زیر ۱۵ سال این مسابقات هستند.

وی ابراز کرد: واقعیت این است که میزبانی از مسابقات کشوری کمک شایانی به ارتقای سطح فنی مربیان، ورزشکاران و داوران استان می‌نماید و همانطور که از ابتدای مدیریت جدید هیات گفتیم میزبانی قم از مسابقات مختلف کشوری از اهداف مهم ما خواهد بود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم اشاره کرد: از ابتدای سال جاری تا امروز این سومین رویداد کشوری است که از آن میزبانی خواهیم کرد، در تلاش هستیم مسابقات رنکینگ کشوری را به بهترین شکل ممکن برای خانواده بدمینتون در کشور برگزار کنیم.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان قم از آمادگی خوبی برخوردار هستند که امیدواریم در پایان مسابقات بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43829
اخبار مرتبط

نظرات شما