یادداشت؛

جنگ ترکیبی و توطئه کشف حجاب

دشمن وقتی از تحریم و حمله نظامی ناامید شد به جنگ ترکیبی روی آورده آن هم در جبهه‌های مختلف یکی از این عملیات‌های دشمن حمله به باور و اعتقاد و ضروریات دین ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حرف این است ما مورد حمله قرار گرفتیم در میدان جنگ هستیم آنهم نه یک جنگ معمولی و نظامی یک جنگ ترکیبی گسترده و هدف نیز کاملا مشخص است.
دشمن وقتی از تحریم و حمله نظامی ناامید شد به جنگ ترکیبی روی آورده آن هم در جبهه‌های مختلف یکی از این عملیات‌های دشمن حمله به باور و اعتقاد و ضروریات دین ما است و سست کردن و از بین بردن سنگر عفت راهکاریست که برای نفوذ بر روی آن اهتمام ورزیده‌اند چراکه با دستیابی به این مهم بنیان خانواده ویران خواهد شد و نابودی خانواده یعنی از بین بردن زیرساخت‌های یک جامعه و استعمار آن.
برای مشاهده پدیده بدحجابی و نوع پوشش نامناسب برخی از افراد در جامعه نیاز به کنکاش نیست، کافی است سری به خیابان ها، بوستان‌ها، مراکز تجاری و تفریحی بزنید و ببینید که برخی دختران و زنان با لباسهایی هنجارشکن و شال‌هایی که تنها نامی از شال و روسری دارد، اما پوشاننده مو و سر نیست و از همه بدتر آرایش های غلیظ و زننده در جامعه ظاهر می‌شوند.
روز به روز طرح‌ها و مدهای جدیدی با الگوگیری از ماهواره در جامعه رواج پیدا کرده و بسیاری از دختران و زنان کشور اسلامی ما از این نوع مد استفاده کرده و در کوچه و خیابان ظاهر می‌شوند.
در فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما که برگرفته از آموزه‌های اخلاقی و دینی است، پوشش و البسه باز برای زنان و دختران از سوی غالب خانواده‌های ایرانی پذیرفته نیست و چنین پوششی خلاف هنجارهای متعارف اجتماعی و فرهنگی بوده و این نوع پوشش در درازمدت ممکن است روابط سالم اجتماعی به ویژه بنیان خانوادگی را دچار آسیب جدی کند.
یکی از مقامات بلند پایه آمریکا می گوید: هر زن چادری در کوی و بر زن در ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی است، لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست نماییم.
میشل هویلیک نویسنده فرانسوی می‌نویسد: جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان‌ها فایده ای ندارد، فقط با فاسد کردن آنها می‌توان به پیروزی دست یافت، پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان، دامن کوتاه بریزیم.
این‌ها تنها چند جمله از سیاستمداران غربی است که برای ضربه زدن به عفاف و حجاب دختران و بانوان مسلمان و ایرانی گفته‌اند و این طرز پوشش‌ها که این روزها در کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌های کشور می‌بینیم حاصل تلاش آنان است.
اگر دشمنان اسلام به واسطه زور و قانون کشف حجاب نتوانستند به اهداف خود دست یابند از طریق برنامه‌ریزی‌های خود؛ آرام، آرام توانستند به دل عقاید و ارزش‌های اسلامی نفوذ کنند و اینک حجاب را تا مرز نیمه عریانی کشانده‌اند.
رعایت عفاف و حجاب از سوی افراد یک جامعه اسلامی از ضروریات است و امروز ما می‌بینیم به دلایل مختلف همچون تهاجم فرهنگی دشمن و رشد شتابان ارتباطات و گسترش ماهواره و اینترنت و فضای مجازی تا حدود زیادی دچار آسیب شده و اگر کمی تامل نکنیم و مسئولان فرهنگی ما دست به کار نشوند، تاریخ تکرار می‌شود و جریان کشف حجاب در عصر امروز با ظاهری متفاوت رخ خود را نشان خواهد داد.
زنان محجبه و عفیفه مسلمان ایرانی در خط مقدم جبهه حق علیه باطل هستند و جهاد زن، حجاب و عفاف اوست؛ جهادی که در این برهه از زمان به لحاظ اهمیت و کلیدی بودن در پیروزی حق علیه باطل، هم رتبه جهاد جهادگران هشت سال دفاع مقدس است.
امروز ارزش حجاب و عفاف زن مسلمان چندین و چند برابر ارزش حجاب و عفاف در صدر اسلام و کل ادوار تاریخی است و زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است، رزمنده‌ای که ارزش رزم او چه بسا والاتر و بالاتر از رزم رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.
حجت الاسلام غروی امام جمعه سلفچگان

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43981
اخبار مرتبط

نظرات شما