رئیس پلیس راهور استان قم:

برخورد پلیس قم با رانندگان خودرو‌های دارای پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهور استان قم، گفت: ازاین‌پس با رانندگانی که نسبت به مخدوش کردن پلاک خودروی خود اقدام کنند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهور استان قم، گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به آن الصاق کند یا برای آن پلاک تقلبی بکار برد و یا چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی مورداستفاده قرار دهد بر اساس نظر مرجع قضائی به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.
وی با بیان اینکه برخی از رانندگان نسبت به مخدوش کردن پلاک خودرو با روش‌های مختلف از قبیل دست‌کاری ارقام، سیاه کردن پلاک، استفاده از طلق‌های دودی و... اقدام می‌کنند، گفت: لازم است برای جلوگیری از ارتکاب رانندگان به این تخلف و سوءاستفاده‌های احتمالی برخورد لازم صورت پذیرد.
رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: برخورد جدی با خودرو‌های پلاک مخدوش و ناخوانا در دستور کار است و پلیس اجازه نخواهد داد عده کمی از رانندگان قانون‌گریز با انجام تخلفات و هنجارشکنی‌های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را مختل نموده و موجب برهم‌زدن نظم عمومی و امنیت ترافیکی سطح معابر شهری شوند.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44256
اخبار مرتبط

نظرات شما