قائم مقام باشگاه فوتسال آناصنعت‌ قم:

مسئولین استانی تمام قد از تیم آناصنعت‌ قم حمایت کردند

قائم مقام باشگاه فوتسال آناصنعت‌پاسارگادقم گفت: تمام مسئولین امر از جمله استاندار، معاونین و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تمام قد از تیم آناصنعت‌ پاسارگاد حمایت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صبح روز سه‌شنبه دهم مردادماه باشگاه فوتسال آناصنعت پاسارگادقم به مناسبت آغاز لیگ‌برتر فوتسال‌کشور از روز جمعه نشست خبری با حضور روزبه‌بروفه قائم‌مقام باشگاه و حسین صبوری سرمربی تیم بزرگسالان آناصنعت‌ پاسارگاد قم برگزار کرد.

روزبه‌بروفه با اشاره به سیاست‌های باشگاه درخصوص جوانگرایی و بومی گرایی در این فصل گفت: باتوجه به این‌که استان قم یکی از قطب های فوتسال کشور است ما در فصل پیش رو تصمیم به استفاده از ظرفیت‌های بومی استان و همچنین جوانان تیم‌های پایه در بزرگسالان گرفتیم و در همین راستا ۵ بازیکن قمی شاغل در تیم‌های دیگر لیگ‌برتر را به قم بازگرداندیم.

وی افزود: همچنین با نظر کادر فنی ۵ بازیکن از تیم امید و جوانان به تیم بزرگسالان اضافه کردیم تا در کنار باتجربه‌ها به تیم کمک کنند و در آینده قطعا از بازیکنان تیم‌های پایه در بزرگسالان بیشتر استفاده خواهیم کرد.

بروفه ادامه داد: نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان برای تیم‌داری در رده‌های مختلف بودجه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی مربوطه به بهترین نحو با ما همکاری داشته‌اند و تمام قد از نماینده‌استان‌قم در لیگ‌ برتر فوتسال حمایت کرده‌اند؛ از جمله آن‌ها می‌توان استانداری و اداره کل ورزش وجوانان استان قم را نام‌برد.

حسین صبوری، سرمربی تیم‌فوتسال آناصنعت‌پاسارگادقم نیز در این نشست با اشاره به اهداف باشگاه، گفت: تیم به خوبی تمرینات و اردوهای پیش فصل را پشت سرگذاشته و آماده شروع لیگ‌برتر هستیم.

وی افزود: هدف‌گذاری باشگاه حضور در نیمه بالای جدول است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین رتبه را کسب کنیم.

صبوری ادامه داد: امیدوارم همانند سابق سالن ۲ هزار نفری حیدریان مملو از جمعیت شده و تیم ما مورد حمایت هواداران قرار بگیرد تا این مسیر برای ما راحت‌تر شود.

وی در پایان افزود: بازی‌های دوستانه خوبی انجام داده‌ایم و به اهداف خود از برگزاری بازی‌ها رسیده‌ایم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44294
اخبار مرتبط

نظرات شما