با حضور نماینده مردم قم در مجلس؛

نخستین جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی اجرایی مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  نخستین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه (شهید محمد مهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری ایرنا استان قم) با حضور دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، آقای یوسفپور مدیر خانه مطبوعات استان قم، حجت الاسلام طباطبایی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، حجت الاسلام نارویی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم،  آقای هوشنگی مسئول دفتر دکتر امیرآبادی،آقای خادم مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی  یاران همایش گستر کریمه، آقای محمدرضایی معاون فرهنگی و آقای یامولا معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و آقای ایزانلو نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
دکتر امیرابادی در این جلسه با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار است که در کشور ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این راستا  می‌طلبد تا نگاه ملی به این مسابقات داشته باشیم.
وی ادامه داد: حضور خبرنگاران سراسر کشور در این مسابقات فرصت خوبی را برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های قم در کشور را فراهم خواهد ساخت.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  شهدای جامعه رسانه یکی از مظلوم ترین شهدای اقشار در کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: خوب است مسئولان برگزاری این مسابقات برنامه ریزی لازم را برای برگزاری یادواره شهدای رسانه به میزبانی استان قم را نیز در برنامه های کاری خود قرار دهند.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به آمادگی مجموعه مدیریت شهری در مشارکت فعال در برگزاری این مسابقات، بیان کرد: ما می‌توانیم با برگزاری تور های قم گردی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان قم را به خبرنگاران حاضر در این مسابقات معرفی نماییم.
مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در بخش دیگری از این نشست با اشاره به برنامه های متنوعی که در حاشیه این مسابقات برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است،افزود: برگزاری هم اندیشی مدیران خانه مطبوعات کشور در حاشیه این مسابقات مهم ترین برنامه جانبی خواهد بود که برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه نامگذاری این مسابقات با یاد شهید شریفی بسیار ارزشمند است، بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حاشیه این مسابقات آمادگی کامل را دارد تا با همکاری با سایر نهادهای فرهنگی برنامه های خوبی را در این راستا اجرا کند.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی یاران همایش گستر کریمه نیز در این نشست با اشاره به تعامل خوب خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: خوشبختانه تمام مسئولان استان قم به اهمیت برگزاری این مسابقات واقف هستند و همه تلاش می کنند تا استان قم از این میزبانی مهم سربلند خارج شوند.
علیرضا شابرم دبیر کمیته اجرایی این مسابقات نیز با اشاره به استقبال کم نظیر خانه های مطبوعات کشور از نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه افزود: در اولین فراخوانی که صورت گرفته است خبرنگاران ۱۸ استان اعلام آمادگی برای حضور  در این مسابقات را داشته اند که با توجه به فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری مسابقات انتظار می‌رود این آمار افزایش یابد.
گفتنی است در پایان مسابقات مقرر شد جلسات این کمیته با دعوت از سایر نهادهای مربوطه در استان قم به صورت منظم برگزار گردد.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44731
اخبار مرتبط

نظرات شما