در دیدار با رئیس‌جمهور عنوان شد؛

تأکید مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیس‌جمهور بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله جعفر سبحانی روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در دیدار آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور اظهار داشت کنترل تورم، ثبات بازار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی از جمله خواسته‌های ما از شما است.
آیت‌الله سبحانی با تقدیر از خدمات و زحمات دولت و تشکر از اهتمام ویژه رئیس‌جمهور نسبت به مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب، بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه ادارات و مراکز و مؤسسات دولتی تأکید کرد.
آیت‌الله رئیسی در این دیدار دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی، اندرز دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته آیت‌الله سبحانی برشمرد و گفت: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گران‌قدر تقلید بوده است.
رئیس‌جمهور ادامه داد: دشمنان برای توقف روند روبه‌رشد کشور با طراحی جنگ ترکیبی شامل شبیخون فرهنگی، مانع‌تراشی در مسیر تولید کشور، جلوگیری از صادرات کالا و ورود منابع ارزی به کشور می‌شوند؛ اما بنای دولت حل مسائل کشور و مشکلات مردم به‌رغم همه این دشمنی‌ها است، دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نزده و نخواهد زد.
وی افزود: رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۶ درصدی تولید و رکوردشکنی تجارت خارجی ۵۳ میلیارددلاری با توسعه روابط با کشور‌های منطقه از جمله اقدامات دولت در مسیر پیشرفت کشور بوده است.
رئیسی خاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌ای رایگان دهک‌های پایین جامعه، رایگان شدن هزینه آب و برق مصرفی اقشار ضعیف و طرح دولت برای تثبیت قدرت خرید یارانه دریافتی دهک‌های پایین جامعه از جمله اقدامات دولت برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه است با رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر نیز خواهد کرد.
رئیس‌جمهور عنوان داشت: برخی مشکلات اجرای خصوصی‌سازی در دوره گذشته باعث تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی شده بود، اما در این دوره علاوه بر اصلاح روند واگذاری‌ها، احیای کارخانه‌ها تعطیل شده در دستور کار دولت است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44746
اخبار مرتبط

نظرات شما