سه نمایشگاه بهاره در تهران برگزار می‌شود

معاون فرماندار تهران گفت: در شهرستان تهران تنها سه نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد و هیچ دستگاه و ارگان دیگری حق برپایی نمایشگاه بهاره را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،احمد اسماعیلی راد، معاون فرماندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان تهران که امروز در فرمانداری تهران برگزار شد، گفت: رصد و پایش بازار باید به‌صورت پیوسته در ایام پایانی سال انجام شود. قطعاً این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و در مسیر ایجاد سهولت برای خرید اقلام روزهای پایانی سال شهروندان تأثیرگذار است. اگر بتوانیم در پیشگیری از بر هم خوردن بازار کار مطلوبی انجام دهیم علاوه بر کسب رضایتمندی مردم تبعات امنیتی این موضوع را نیز کنترل کرده‌ایم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران افزود: در شهرستان تهران تنها سه نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد و هیچ دستگاه و ارگان دیگری حق برپایی نمایشگاه بهاره را ندارد؛ البته نمایشگاه‌های تخصصی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی که مجوزهای لازم را داشته باشند می‌توانند این نمایشگاه‌ها را برگزار کنند اما شهرداری تهران، اتحادیه‌ها و صنوف حق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ندارند.

اسماعیلی راد  در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع دستفروشی در سطح معابر شهرستان تهران اشاره و اظهار کرد: در برخی از شهرهای دنیا موضوع دستفروشان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مورد استفاده قرار گرفته است و برخی تولیدات صنایع دستی در سطح معابر شهرها عرضه می‌شود. قطعاً باید در شهر تهران این موضوع ساماندهی شود اما با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی قصد برخورد با این موضوع را نداریم و تنها ساماندهی دستفروشان را دنبال می‌کنیم.
وی در تشریح سایر اقدامات شهرداری تهران برای ایام پایانی سال به‌ ویژه در حوزه تأمین میوه مورد نیاز شهروندان تهرانی گفت: تخفیفات و عرضه گسترده محصولات پروتئینی و میوه شب عید در دستور کار قرار گرفته است و کنترل و نظارت پیشگیرانه نیز در تمامی میادین شامل موضوعاتی چون تنظیم وزنه‌ها و مسائل بهداشتی به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون فرماندار تهران تاکید کرد: در سطح میادین میوه و تره‌بار شهر تهران بازپیرایی و مناسب‌سازی محیط بازارها با ایام نوروز باستانی و در نظر گرفتن تسهیلات مختلف برای شهروندان به همراه تکمیل مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی راد تاکید کرد: باید از زحماتی که توسط شهرداری تهران به ویژه سازمان میادین انجام شده سپاسگزاری کنیم و امیدواریم خدمت رسانی امسال باعث شود که بهترین خدمات را شهروندان تهرانی در ایام پایانی سال شاهد باشند؛ البته باید این موضوع نیز در نظر گرفته شود که در فضاهای سازمان میادین میوه و تره بار تمهیداتی در نظر گرفته شود که یادآور سنت باستانی نوروز باشد همچنین برای شهروندان به ویژه کودکان در سطح میادین میوه و تره بار جذابیت ایجاد شود و حس نوروز و خدمت رسانی ویژه این ایام منتقل شود.

معاون فرماندار تهران با اشاره به عملکرد مطلوب دولت در چهار سال و نیم اول در عرصه های مختلف کشور، افزود: در این سال ها کشور در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت و بسیاری از مشکلات موجود مرتفع گردید.

اسماعیلی راد افزود: در 4.5 سال اول دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی از تراز منفی به مثبت 56 رسید، سود سهام عدالت پرداخت شد، موسسات مالی که قارچ گونه رشد یافته بودند با تدبیر درست، ساماندهی گردید.

وی ادامه داد:  طرح های بزرگ ملی نظیر ارزش افزوده به صورت کامل به شهرداری ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن پرداخت گردید، خدمات دولت الکترونیک راه اندازی شد و تا پایان سال جاری بصورت کامل انجام خواهد شد، در این دوره رتبه فساد اداری کشور در سطح دنیا از 168 به 130 رسید و کارهای بسیار دیگری که از عملکرد های خوب دولت بود در این زمان صورت گرفت.

اسماعیلی راد تحریم های یکساله اخیر را عامل اصلی در ایجاد شرایط بد اقتصادی عنوان کرد و افزود: این تحریم های ظالمانه باعث شد اقدامات خوب دولت نادیده گرفته شود.

معاون فرماندار تهران هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای اجرا، نظارت و پیگیری دستورالعمل های بازار در ایام پایانی سال97 در سطح شهرستان تهران را مهم عنوان کرد و خواستار تلاش مضاعف دستگاه‌های مرتبط شد.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4497
اخبار مرتبط

نظرات شما