استاندار قم:

امثال شهید سلیمانی نتیجه تعلیم‌وتربیت اسلامی هستند

استاندار قم با تأکید بر اینکه اسلام برای یک خانواده در عرصه‌های مختلف برنامه دارد، گفت: خروجی چنین تفکری فرزندان شیفته و عاشق پدر و مادر و شهدایی همچون شهید سلیمانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد آقامیری استاندار قم در سومین رویداد ملی اقتصادی هجرت که به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تقدیر از برپایی چنین رویدادهایی که با محوریت ارج‌نهادن به خانواده و بانوان این سرزمین است، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم یک جامعه پویا داشته باشیم، نیازمند زنان و مادرانی هستیم که با وجود پویایی بتوانند در تمامی ابعاد به‌ویژه در تعلیم‌وتربیت مورد تأکید رهبر انقلاب تلاش کنند.
وی ضمن ارائه توصیفی از نقش زنان و مادران در تحقق اقتصاد اسلامی، خاطرنشان کرد: هیچ مکتبی در علم اقتصاد به شکوفایی اقتصاد اسلامی نیست؛ زیرا تمامی جزئیات زندگی به همراه اختیارات در آن دیده شده است.
استاندار قم بیان کرد: در نگاه غربی چیزی به نام تعلیم‌وتربیت وجود ندارد؛ لذا ثمره چنین نگاهی موجب افزایش هزینه‌های اجتماعی می‌شود.
آقامیری افزود: در مقابل نگاه غربی، نگاه اسلامی وجود دارد که ثمره آن موجب دستاوردهای اجتماعی خواهد شد. دین اسلام برای یک خانواده قدم‌به‌قدم برنامه و اختیارات دارد.
استاندار قم با تأکید بر اینکه نتیجه حرکت در مسیر اسلام فرزندان صالح و ارزشمند است، تصریح کرد: خروجی چنین تفکری فرزندان شیفته و عاشق پدر و مادر و شهدایی همچون شهید سلیمانی می‌شود.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین نقش یک مادر و همسر تعلیم‌وتربیت فرزندان است، گفت: تفکر اسلامی فعالیت خانه‌داری، کار و تلاش بانوان را یک نوع ایثار و فداکاری از سوی آن بانو برای خانواده می‌داند. این ایثار و تلاش حاصل علاقه به خانواده است و وظیفه‌ای برای بانوان نیست.


انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/45199
اخبار مرتبط

نظرات شما