سرلشکر باقری:

هوشیاری ملت و استحکام نیروهای مسلح دسیسه‌های دشمنان را در هم شکست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هوشیاری ملت و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش‌برآب شدن نقشه دشمنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که با عنوان عهد سربازی در مسجد جمکران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یکی از اصلی‌ترین وظایف ما در عصر حاضر است.
وی افزود: این زنده نگه‌داشتن جامعه را به سمت آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و اسلام هدایت می‌کند.
سرلشکر باقری آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را موردتوجه قرار داد و بیان داشت: برگزاری مراسم تجدید بیعت با امام‌زمان (عج) یک افتخار بزرگ برای ما در نیروهای مسلح است که هر ساله برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در برهه‌های مختلف، گفت: ملت ایران ثابت کرد در مسیر مقاومت و استقلال از هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارد که این مهم مرهون از خودگذشتگی، ایثار و گذشت ملت ایران است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که انقلاب اسلامی برای فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور در تلاش است، تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب نیروهای بسیاری برای سربازی در مکتب اسلام تربیت شده‌اند.
وی ادامه داد: الگوی این نیروهای نظامی شهدای کربلا هستند و با تاسی از این شهدا در خدمت به‌نظام و انقلاب همواره آماده هستند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: نیروهای مسلح فداکارانه در تمام میدان‌ها می‌ایستند و می‌جنگند و امید به شهادت دارند.
وی ادامه داد: قدرت و آمادگی نیروهای نظامی کشورمان موجب شده است که دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته‌اند.
سرلشکر باقری افزود: امنیت کشور ما در منطقه بی‌نظیر است که نمونه آن را می‌توان در هفته‌های اخیر مشاهده کرد.
وی ادامه داد: دشمنان از ماه‌ها قبل برای هفته آخر شهریورماه برنامه‌ریزی کرده بودند؛ اما این برنامه‌ریزی آن‌ها به کجا رسید؟
سرلشکر باقری ابراز داشت: هوشیاری ملت و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش‌برآب شدن نقشه دشمنان شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عهد امروز نیروی نظامی کشورمان با امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: امروز عهد می‌بندیم تا توان نیروهای مسلح را افزایش دهیم. عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم و در مقابل آنان بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/45374
اخبار مرتبط

نظرات شما