مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم:

دفاع مقدس یک دکترین تربیتی است

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم گفت: نشر زیبایی‌های دفاع مقدس و جان‌فشانی‌ها رزمندگان می‌تواند برای نسل امروز نقش یک دکترین تربیتی را  ایفا کند.

حسین کاظمی با اشاره به‌ضرورت تبیین وقایع دوران دفاع مقدس از زبان راویان و بیان خاطرات رزمندگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، بالطبع انتشار خاطرات یکی از مصادیق این فرمایش ارزشمند رهبری می‌باشد.
مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم ادامه داد: انتشار خاطرات ارزشمند اقدامات مخلصانه و جهادی شهدا برای نسل امروز بخصوص مسئولین می‌تواند چراغ راه هدایت و روشنگری باشد.
وی تصریح کرد: باتوجه‌به آنچه از دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم حقیقتاً جبهه دانشگاه بود، دانشگاهی که تربیت دینی رزمندگان را بر عهده داشت و انسان‌ساز بود و ثمره آن را این روزها در جبهه‌های مختلف علمی، اخلاقی و جبهه مقاومت مشاهده می‌کنیم، دفاع مقدس چنان غنی بود که برای نسل‌های آینده هم می‌تواند دانشگاه باشد.
کاظمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز جوانان انقلابی و جنگ‌ندیده، گوش‌به‌فرمان رهبری معظم با حضور در عرصه‌های مختلف بخصوص در جنگ سوریه و عراق و...با تلاش نشان دادند همان مسیر را بهتر و مصمم‌تر ادامه خواهند داد.
مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم عنوان داشت: نشر زیبایی‌های دفاع مقدس و جان‌فشانی‌ها رزمندگان می‌تواند برای نسل امروز نقش یک دکترین تربیتی را  ایفا کند.
وی اضافه کرد: اقدامات جهادی در همه صنوف با تأسی از سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای قشر مستضعف جامعه امروزی می‌تواند  از مولفه‌های اقدامات راهبردی در ریل حرکت شهدا باشد.
انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45473
اخبار مرتبط

نظرات شما