جانشین فرمانده سپاه قم:

وظیفه داریم برنامه‌های قرآنی را توسعه دهیم

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: در داخل کشور اسلامی وظیفه داریم برنامه‌های قرآنی را توسعه دهیم و به‌وسیله مسابقات این فضای انس را گسترش دهیم تا اقشار بیشتری در این برنامه‌های شرکت کنند و بهره بگیرند..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار کبیری پور در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها در قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت این مسابقات ، اظهار داشت: مسابقات قرآنی و محافل قرآنی و همه برنامه‌هایی که برای انس با قرآن تشکیل می‌شود برای این است که این فضای معنوی در جامعه پخش و حفظ شود.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های قرآنی باعث می‌شود به بهانه‌ای مختلف جوانان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم کنار قرآن جمع شوند و از انوار طیبه قرآن استفاده کنند.
جانشین فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با خیال واهی خود فکر می‌کنند که با سوزاندن فیزیک قرآن و آن ظاهر قرآن می‌توانند خدشه‌ای نسبت به قرآن برسانند درصورتی‌که این حقیقت محفوظ شده توسط خدا است و خداوند در قرآن فرموده است که خود حافظ قرآن است و ناپاکان و پلیدان عالم نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، چه برسد که بخواهند آن را حذف کنند.
وی عنوان کرد: دشمنان هر بار که به قران جسارتی می‌کنند توجه مردم به قرآن بیشتر می‌شود و کسانی که قران را نمی‌شناسند به دنبال این می‌روند که این کتاب چیست که برخی‌ها آن را آتش می‌زنند.
سردار کبیری پور با اشاره به اینکه دشمن خود باعث نشر قرآن در دنیا می‌شود، گفت: ما هم در داخل کشور اسلامی وظیفه داریم برنامه‌های قرآنی را توسعه دهیم و به‌وسیله مسابقات این فضای انس را گسترش دهیم تا اقشار بیشتری در این برنامه‌های شرکت کنند و بهره بگیرند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45552
اخبار مرتبط

نظرات شما