مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

جوانان مؤمن و متعهد مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه استفاده از دانش روز و هوشمندسازی فرایندها در نیروی انتظامی از جمله موضوعاتی است که باید با جدیت دنبال شود، گفت: جوانان مؤمن و متعهد مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار با سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در حوادث سخت در وسط میدان بوده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر اخلاق‌مداری و معاشرت خوب با مردم، اقتدار و جدیت لازم را در مسیر انجام وظایف خود به کار می‌برد.
وی ادامه داد:  نیاز است که همه اقشار جامعه در راستای تأمین امنیت پایدار حمایت و تعامل لازم را با این نهاد داشته باشند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه ما قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه نیروهای این نهاد هستیم و یاد و خاطره شهدای آن را گرامی می‌داریم، گفت: مأموریت‌های نیروی انتظامی متعدد و متنوع است و به همین دلیل این نهاد رسالتی سنگین برعهده دارد.
وی اضافه کرد: کار تأمین امنیت جامعه در همه جوامع ارزشمند است؛ اما این عمل در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیروی انتظامی ما برای برقراری امنیت جامع در همه ابعاد از نظامی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کند.
آیت‌الله اعرافی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی ما تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و در چارچوب معارف اسلامی عمل می‌کند و صیانت از فرهنگ جامعه را برعهده دارد که این مسائل از جمله ویژگی‌های خاص این نیرو در نظام اسلامی است.
وی با اشاره به این وجود جوانان مؤمن و متعهد مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است، ادامه داد: استفاده از دانش روز و هوشمندسازی فرایندها در نیروی انتظامی از جمله موضوع‌های دیگری است که باید با جدیت دنبال شود.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در جریان برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین گفت: در همین رابطه لازم است با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام‌های نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف برای مردم به‌خوبی تبیین شود.
وی با تأکید بر این که با هوشمندی و تدبیر حس تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی روزبه‌روز بیشتر می‌شود، ادامه داد: در مسائل فرهنگی آسیب‌ها باتدبیر، حکمت و قاطعیت کنترل شود.
آیت‌الله اعرافی در خاتمه با اشاره به اهمیت تلاش‌های نیروی انتظامی برای تأمین امنیت قم گفت: قم فقط یک شهر برای مردم آن نیست، بلکه ما امروز شاهد حضور فرهیختگان بسیاری از سراسر کشور و بیش از ۱۰۰ کشور جهان در این شهر هستیم که از قم جهان شهر به وجود آورده است
.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45582
اخبار مرتبط

نظرات شما