پس از پیروزی در پرونده؛

احتمال توافق جدید لوکادیا با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که با یورگن لوکادیا توافق کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پرونده شکایتی از یورگن لوکادیا از معدود پرونده‌هایی بود که باشگاه پرسپولیس در آن توانست برنده شود. بازیکنی که با قرار داد سنگینی به پرسپولیس پیوست و با وجود درخشش چشمگیر در این تیم و دریافتی‌های به‌موقع و حتی زودتر از موعد به‌یکباره تصمیم به ترک ایران گرفت.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اقدام او بعد از چند ماه و ارائه مستندات کامل به فیفا از این بازیکن شکایت کرد و خواهان خسارت مالی از او شد تا اینکه هفته گذشته فیفا تکلیف این بازیکن را مشخص کرد و لوکادیا با باشگاه چینی‌اش محکوم به پرداخت ۳۲۴ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس شد. حالا معضل جدید این است که باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد این پول از طریق لوکادیا به حساب فیفا ریخته شود چراکه در این صورت این پول هم به مانند پاداش‌های آسیایی و جام‌جهانی پرسپولیس بلوکه خواهد شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که با لوکادیا توافق کند تا این پول را به شکل دیگری از او بگیرد؛ به این شکل که حسابی را در خارج از کشور به او معرفی کند. البته این اتفاق درحالی رخ خواهد داد که لوکادیا و باشگاه چینی‌اش حاضر باشند که در ۴۰ روز آینده طبق حکم فیفا خسارت پرسپولیس را بپردازند در غیر اینصورت باید منتظر جریمه سنگین‌تری از سوی فیفا باشند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45650
اخبار مرتبط

نظرات شما