در نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان

نمازجمعه این هفته نیز همچون گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در شهرهای تابعه استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی، امام‌جمعه پردیسان، سقوط تدریجی رژیم صهیونیستی را نتیجۀ قدرت نرم جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: توقف روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از برکات عملیات طوفان الاقصی است و جهانیان به‌زودی آثار و نتایج مقاومت راه خواهند دید.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی بصیر امام‌جمعه جعفریه با محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، این واقعه را نسل‌کشی دانست و گفت: آمریکا و حامیان صهیونیسم بدانند که نظم جدیدی به نام نظم مقاومت در حال شکل‌گیری است که نابودی صهیونیسم را در پی خواهد داشت.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری فیروزآبادی امام‌جمعه کهک با اشاره به اهمیت بقاع متبرکه و تاریخی شهرستان کهک به‌ویژه خانه تاریخی ملاصدرا (ره)، از مجموعه میراث‌فرهنگی استان خواست تا در راستای تعمیر و حفاظت از این آثار فاخر اهتمام بیشتری داشته باشند.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدی امام‌جمعه دستجرد کوچک‌شدن روستاها و بزرگ‌تر شدن شهرها را برخلاف سیاست جلوگیری از مهاجرت دانست و افزود: برای حل این مشکل باید سند آمایش سرزمینی موردتوجه جدی قرار بگیرد و روند مهاجرت از روستاها به شهرها مدیریت شود.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین غروی امام‌جمعه سلفچگان با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی، است گفت: اجرای طرح‌هایی مثل طرح تربیتی «امین» و طرح «روشنا» در مدارس استعدادهای درخشان، راهبردهای خوبی برای خنثی‌سازی این تهدیدهاست.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین کرمی پور امام‌جمعه قنوات، اتحاد گروه‌های مقاومت را بزرگ‌ترین تهدید علیه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: خسارت‌هایی که جنگ اخیر به زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم وارد کرد نشان داد، صهیونیست‌ها با وجود همه حمایت‌های غربی‌ها قدرتی پوشالی هستند.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موقعی پور امام‌جمعه موقت منطقه فردو سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و شهادت نخستین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبائی را گرامی داشت و با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار افزود: فتنه‌انگیزی مستکبران با هوشیاری مسلمانان خنثی خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45668
اخبار مرتبط

نظرات شما