رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد:

برخورد کمیته انضباطی هیأت کاراته قم با متخلفین

رئیس هیأت کاراته استان قم از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و صدور حکم برای تخلف چند ورزشکار در این رشته ورزشی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرگزاری فارس در قم، مهدی بیرانوند اظهار کرد: ایجاد آرامش و نظم در خانواده بزرگ کاراته استان قم از اصلی‌ترین برنامه‌های بنده از ابتدای مدیریت تا به امروز بوده است.
وی افزود: ورزش دوستان مطلع هستند که رشته کاراته جزو رشته‌های پرجمعیت و محبوب در استان قم محسوب می‌شود و این موضوع حداقل در ۲ دهه اخیر به اثبات رسیده است.
رئیس هیأت کاراته استان قم تصریح کرد: باتوجه‌به اتفاقات پیش‌آمده از سوی چندین ورزشکار و مربی بنا به دستور فدراسیون تصمیم گرفته شد جلسه کمیته انضباطی تشکیل و به این تخلفات رسیدگی شود.
وی ادامه داد: مورد اول ورزشکاری بود که بدون دریافت مجوز از فدراسیون، کشور را برای حضور در مسابقات بین‌المللی ترک کرده بود. فدراسیون بعد از اطلاع از این موضوع دستور بررسی و تشکیل جلسه کمیته انضباطی را به هیات کاراته استان قم ابلاغ کرد.
بیرانوند گفت: بعد از تشکیل جلسه و باتوجه‌به جایگاه قهرمانی که این ورزشکار داشت به تذکر و گرفتن تعهد بسنده کردیم.
رئیس هیأت کاراته استان قم خاطرنشان کرد: مورد دوم مربوط به شخصی بود که از هیات مجوز برگزاری مسابقات سبکی را اخذ کرده؛ اما این رقابت‌ها را به‌صورت کشوری برگزار کرده بود. در جلسه کمیته انضباطی وی به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
وی در ادامه عنوان داشت: مورد بعدی هم این بود که متأسفانه یکی از مربیان استان در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و فرافکنی علیه عملکرد هیأت کرده بود. چند ماه پیش وی را به هیأت کاراته دعوت کردیم و او تعهد کتبی داد که دیگر این تخلف را انجام ندهد.
رئیس هیأت کاراته استان قم گفت: متأسفانه او دست از این اقدام برنداشت و دوباره تخلفات و توهین به هیات کاراته استان را دنبال کرد به همین علت کمیته انضباطی نیز وی را با حکم تعلیق یک ساله جریمه کرد.
بیرانوند در ادامه بیان داشت: مورد آخر فردی بود که در مصاحبه‌های اخیر خود در صداوسیما بدون داشتن آگاهی از برنامه‌ها، هیات کاراته استان را قضاوت نادرستی کرده و علیه هیات صحبت‌هایی کرده بود. کمیته انضباطی در خصوص این شخص رأی محکومیت یک‌ساله صادر کرده است و این رای در استان قطعی شده و منتظر تأیید فدراسیون هستیم.
وی  اشاره کرد: هیأت کاراته استان قم مخالف منتقدین نیست؛ بلکه از انتقادات سازنده و عادلانه استفاده خواهد کرد‌ اما متأسفانه برخی افراد سودجو به دنبال تحریک ورزشکاران، مربیان و داوران علیه هیأت کاراته هستند و هدفشان این است که هیأت را ناکارآمد نشان دهند.
بیرانوند تأکید کرد: ‌ آمار و ارقام نشان‌دهنده عملکرد کادر اجرایی هیات کاراته استان قم است و ما قضاوت را به خانواده بزرگ کاراته می‌سپاریم. هیات ظرف ۲ سال اخیر مماشات بسیاری با متخلفین کرده بود؛ اما باتوجه‌به اتفاقات اخیر سعی کردیم با جدیت برخورد کنیم.





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45731
اخبار مرتبط

نظرات شما