عضو شورای اسلامی شهر قم:

رژیم صهیونیستی تنها خواهد ماند

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: قطعاً رژیم صهیونیستی با جنایت و حماقتی که در این چند روز علیه مردم فلسطین و غزه انجام داد در جهان تنها خواهد ماند و به‌زودی از بین خواهد رفت.

روح‌الله امراللهی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور گسترده مردم قم برگزار شد در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باتوجه‌به تحولات منطقه اظهار داشت: بزرگ‌ترین اشتباهی که رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی مرتکب شد کودک کشی، مردم‌کشی و قتل‌عام مردم و بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها بود، بعد از واقعه هیروشیما و ناکازاکی که آمریکا مرتکب جنایت وحشتناک شد، جنایتی با حجم و گستردگی که اسرائیل در غزه رقم زد وجود نداشت.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث شده همه مردم دنیا چه مسلمان و چه غیرمسلمان از این جنایات اعلام انزجار کنند  و از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند.
امراللهی اضافه کرد: مردم آزاده جهان و مردمی که انسانیت ملاک عمل آنها است فارغ از هر دین و مسلکی که دارند از شیعه، سنی و مسیحی و دیگر ادیان بر علیه این جنایات به خیابان‌ها آمده و از مردم فلسطین حمایت کرد و نسبت به رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و موجودیت این رژیم جعلی اعلام انزجار کردند.
وی بیان داشت: قطعاً رژیم صهیونیستی با جنایت و حماقتی که در این چند روز علیه مردم فلسطین و غزه انجام داد در جهان تنها خواهد ماند و به‌زودی از بین خواهد رفت؛ زیرا این راهپیمایی‌ها هم در کشورهای اسلامی و هم در دیگر کشورها تأثیرگذار است.
امراللهی تصریح کرد: مردم آزاده جهان هم در خیابان‌ها و هم در فضای مجازی از مردم غزه و فلسطین حمایت می‌کنند که این بزرگ‌ترین ضربه به رژیم صهیونیستی است و به‌زودی جهان شاهد حذف این رژیم خواهد بود، تصاویر منتشر شده از جنایت رژم صهیونیستی در غزه قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ اما پیروزی برای این ملت نزدیک است.



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45827
اخبار مرتبط

نظرات شما