بعد از چهارسال تعلیق؛

جودوکار قمی به مدال نقره قهرمانی آسیا دست‌یافت

تیم ملی جودو کشور با کسب یک مدال نقره توسط ابوالفضل محبی در مسابقات ۲۰۲۳ جودو قهرمانی نوجوانان آسیا به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسابقات ۲۰۲۳ جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۸۵ جودوکار دختر و پسر از ۱۵ کشور آسیایی در تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم ملی جودو کشورمان در بخش پسران با کسب یک مدال نقره به کار خود پایان داد.

 ابوالفضل محبی جودوکار بااخلاق قمی تنها مدال تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند را کسب کرد؛ محبی در فینال مسابقات مقابل حریف ازبکستانی خود در وزن ۹۰-kg رقابت را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

 روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها ابوالفضل محبی جودوکار بااخلاق قمی در وزن ۹۰- kg ابتدا «آناند» از مغولستان را با ضربه‌فنی از پیشرو برداشت و سپس «محمد المالکی» از عربستان را نیز شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

 محبی در این مرحله «یرونلانیف» از قزاقستان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا در مبارزه پایانی به مصاف «ماخکاموف» از ازبکستان را پیشرو داشت که با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره دست‌یافت.

 



انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46082
اخبار مرتبط

نظرات شما