مسئول بسیج سازندگی قم:

 بهره‌برداری از کارخانه تمام‌اتوماتیک بتن بسیج سازندگی کشور در قم

مسئول بسیج سازندگی قم گفت: با بهره‌برداری از نخستین کارخانه تمام‌اتوماتیک بتن بسیج سازندگی کشور در این استان بخش مهمی از نیاز قم به مصالح کاربردی طرح‌های عمرانی برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، سرهنگ علیرضا ایران‌دوست رئیس بسیج سازندگی سپاه قم روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از این کارخانه، بیان داشت: کارخانه تمام‌اتوماتیک بتن به ظرفیت تولید روزانه یک هزار مترمربع "هایپر یک و نیم‌متری" را دارد.

 وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی قم در محدوده استانی و فرااستانی، خاطرنشان کرد: بتن تولیدی این کارخانه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستاهای استان به کار خواهد رفت.

 ایران‌دوست یادآور شد: با تکمیل و بهره‌برداری از این کارخانه، روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در تعمیر و احداث منازل محرومین، ساخت مخازن آب در روستاها و بخش‌های استان قم، خطوط انتقال آب و زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود.

 رئیس بسیج سازندگی سپاه قم در ادامه گفت: هم‌زمان با هفته بسیج و در قالب رزمایش زهرایی، ۳۰۰ گروه جهادی قم در مناطق محروم استان به خدمت‌رسانی در بخش‌های عمرانی و فرهنگی خواهند پرداخت.

 مراسم افتتاحیه این کارخانه با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) برگزار شد.

 پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/46205
اخبار مرتبط

نظرات شما