مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم:

هدف دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم صعود به لیگ برتر فوتسال است

مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) گفت: چشم‌انداز ما این است که بتوانیم طی سه سال آینده به لیگ برتر فوتسال صعود کنیم هر چند که این امکان در سال جاری نیز وجود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » حسین آتش‌پنجه مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) از قمی‌ترین تیم‌های فوتسال استان به شمار می‌رود که از رده‌های پایین، کار خود را آغاز کرده و در نهایت به لیگ یک فوتسال کشور راه‌یافته است.

 مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم بیان داشت: امیدواریم در سال اول حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور، با تلاش بازیکنان و کادر فنی، نتایج خوبی کسب کنیم و در نهایت بتوانیم به لیگ برتر فوتسال صعود کنیم.

 وی عنوان داشت: این روزها تیم داری کار دشواری است و در لیگ دو یک تیم باید حداقل ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند تا بتواند بازی‌های خود را پشت سر بگذراند و تلاش شده تا برای تیم دل‌سوختگان قم بهترین امکانات را در لیگ دسته اول فراهم کنیم.

 مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم اضافه کرد: اسپانسر تیم‌های قمی به دلیل هزینه‌های بالای تیم داری، مدت کمی از تیم‌ها حمایت می‌کنند، اما حامیان تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) یازده سال از این تیم حمایت کرده‌اند و قول مساعد ادامه همکاری داده‌اند.

 آتش پنجه با بیان اینکه چشم‌انداز ما صعود به لیگ برتر است افزود: برای رقابت‌ها در لیگ دسته یک فوتسال، تیم قوی و بومی بسته شد و انتظار صعود داریم؛ اما اگر این اتفاق امسال مقدور نشد، طی سه سال آینده حتماً این امر محقق می‌شود.

 مدیرعامل باشگاه دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم عنوان داشت: برخی از بازیکنان تیم ما، در چندین سال اخیر از رده‌های پایین به رده‌های بالاتر راه یافتند و امروز در تیم‌های خوب لیگ برتری در حال بازی هستند و تلاش می‌کنیم که از سال آینده تیم در رده امید هم داشته باشیم.

 وی گفت: از تماشاگران قمی انتظار داریم که برای حمایت از تیم، در ورزشگاه حاضر شوند و تیم خودشان را تشویق کنند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46285
اخبار مرتبط

نظرات شما