در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور؛

تیم والیبال افق قم برابر رازین پلیمر تهران شکست خورد

تیم افق کریمه قم در چارچوب رقابت‌های هفته اول دور برگشت لیگ دسته یک والیبال کشور، دیدار خانگی خود را به رازین پلمیر تهران باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد، رازین پلمیر میزبان خود افق کریمه قم را سه بر صفر شکست داد.
رازین پلیمر تهران در این دیدار است های اول تا سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود خاتمه داد.
این تیم با پیروزی در این دیدار با ۳۳ امتیاز همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد و افق کریمه قم نیز با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.
در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال، تیم‌های رازین پلمیر، افق قم، مقاومت ماکو، عقاب نهاجا، درنالار ارومیه، کود گلفام آمل، ملوان تهران، آرتین، شهرداری آزادشهر، مس مشگین شهر، فولاد مبارکه سپاهان و رعد پدافند در مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مسابقات دور مقدماتی به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به‌صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.
دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۲ نیز به‌صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۳ را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/110


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/46381
اخبار مرتبط

نظرات شما