نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم افتتاح شد

نخستین مدرسه فوتبال کشور با رویکرد تربیتی عصر چهارشنبه با حضور چهره‌های هنری و ورزشی در منطقه کم‌برخودار نیروگاه شهر قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیین بهره‌برداری از مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی عصر چهارشنبه با حضور محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی، محمدعلی پورمتقی کمک داور لیگ برتر فوتبال، حسین دارابی فعال فرهنگی و رسانه‌ای، حمید کثیری کارشناس مسائل تربیتی، محمدرضا بهروز مجری برنامه‌های ویژه کودکان و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی نور به بهره‌برداری رسید.

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس تهران در این آیین طی با اشاره به اهمیت بعد تربیتی در ورزش، تصریح کرد: ورزش قهرمانی زمانی می‌تواند در جامعه و به خصوص نسل جوان مفید باشد که همراه با اخلاق و معنویت باشد.

محمد انصاری افزود: بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهید ابراهیم هادی در منطقه کم‌برخودار نیروگاه می‌تواند زمینه مساعدی برای کشف استعدادها و همچنین تربیت همزمان استعدادهای ورزشی‌ و اخلاقی کودکان و نوجوانان منطبق با تعالیم و ارزش‌های دینی را فراهم آورد.

ساخت زمین فوتبال در مناطق هشتگانه قم

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی قم نیز بسترسازی جهت افزایش‌ نشاط اجتماعی و عدالت محوری از کشف و پرورش استعدادهای ورزشی را جزو رویکردهای کارگروه فرهنگی این نهاد عنوان کرد.

مهدی قربانی کرم تاکید کرد: هدف شورای پیشرفت نهاد آبادانی و پیشرفت قم، تجهیز حداقل یک زمین چمن مصنوعی در مناطق این شهر است.


انتهای پیام/160


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/46437
اخبار مرتبط

نظرات شما