رئیس هیات بدمینتون استان قم:

قبولی دو داور درجه‌یک بدمینتون استان‌قم در کلینیک داوری

رئیس هیات بدمینتون استان قم از دعوت علیرضا کمالی و ملیکا محمودی‌راد داوران بدمینتون قم به دوره ارزیابی عملی داوری با زبان انگلیسی مردان و بانوان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» علی فرجی رئیس هیات بدمینتون استان قم اظهار داشت: ارزیابی عملی کلینیک داوری با زبان انگلیسی بانوان هم‌زمان با مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون زنان ایران از ۵ تا ۸ دی‌ماه در زنجان برگزار می‌شود و خانم محمودی‌راد یکی از ۱۱ داور دعوت شده و نماینده قم است.

وی بیان داشت: همچنین علیرضا کاملی از ۷ تا ۱۰ دی‌ماه در کنار ۹ داور دیگر هم‌زمان با مسابقات رنکینگ برترین‌های ایران به میزبانی تهران در دوره ارزیابی عملی کلینیک داوری با زبان انگلیسی آقایان حضور می‌یابد و برای هر دو داور شایسته قم آرزوی موفقیت داریم.

رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: کمالی و محمودی‌راد در صورت قبولی در این آزمون در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی یزد به قضاوت خواهند پرداخت.

وی ابراز داشت: محمدحسن حسین‌زاده و سید امید مقدس‌زاده داوران بین‌المللی استان قم در جام فجر هستند و همچنین علیرضا کمالی در صورت قبولی در آزمون عملی برای ششمین سال پیاپی در این مسابقات قضاوت خواهد کرد، نکته حائز اهمیت این است که در صورت قبولی خانم محمودی‌راد وی هم اولین داور بانوی استان قم در جام بین‌المللی خواهد بود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46727
اخبار مرتبط

نظرات شما