صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب

در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان اهل بیت‌علیهم‌السلام صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» عید سعید را تبریک عرض می‌کنم ولادت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله علی‌ها و خداوند را قسم می‌دهم به حرمت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها که معرفت ما را نسبت به این بزرگوار روزبه‌روز بیشتر کند.


همچنین ولادت فرزندش امام بزرگوارمان که راه جهاد فاطمی را این بزرگوار به‌خوبی طی کرد و پیش رفت.

روز شهادت عزیز ما حاج‌قاسم سلیمانی هم هست که ان‌شاءاللّه خدای متعال تفضلاتی را که بر خاندان پیغمبر کرده است، بر روح این عزیز پیرو واقعی خاندان پیغمبر آن تفضّلات را نازل کند، ما را هم به ایشان ملحق کند و از شفاعتشان برخوردار کند.

در میان خصوصیات برجسته و ممتاز فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها یکی از خصوصیات بسیار برجسته جهاد تبیین فاطمه زهراست.

در زمان ما بزرگ‌ترین کسی که جهاد تبیین کرد امام راحل بود و بزرگ‌ترین کاری که با جهاد تبیین انجام گرفت کاری بود که امام بزرگوار ما انجام داد. با جهاد تبیین امام راحل کاری کرد که با هیچ وسیلهٔ سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ دیگری، دیگران نه می‌توانستند بکنند نه امیدش را داشتند که بکنند، امام با زبان، با منطق.

حکومت دیرپای فاسد ننگین دیکتاتوری و مستبدانه و سلطنتیِ ارثی را ازاله کرد و حکومت مردم‌سالاری اسلامی و دینی را سر کار آورد با جهاد تبیین.
این خبر در حال به‌روزرسانی است...




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46924
اخبار مرتبط

نظرات شما