رئیس دانشگاه پیام‌نور قم:

زیارت مزار حاج‌قاسم تربیت نسلی با شاخصه‌های او است

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم با اشاره به حضور مجدداً مردم در گلزار شهدای کرمان بعد از حادثه تروریستی، گفت: زیارت حاج‌قاسم، تعظیم آرمان‌ها و اندیشه‌های او است، لذا زیارت او یعنی تربیت نسلی با شاخص‌های او به همین خاطر دشمن از زائران او و زیارت او نیز می‌ترسد.

​​​​حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجب اکبرزاده ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: انسان‌ها همه تابع فطرت هستند، اگرچه ممکن است در جایی به علت تبلیغات یا هوای نفس، دچار غفلت گردند؛ اما فطرت هرگز نخواهد مُرد، شهید سلیمانی مطابق فطرت عمل می‌کرد؛ لذا محبوب شد و در هر زمان خصوصاً امروز می‌تواند الگو باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم افزود: چون همه مردم حاج‌قاسم را از خودشان می‌بینند و خودشان را و فطرت خودشان را و جوانمردی را در او تجلی می‌یابند، همچنان عاشق و مرید او هستند.

وی ادامه داد: حاج‌قاسم، یک دشمن‌شناس واقعی و بصیر بود لذا می‌دید که آتش تهیه در فرهنگ و جامعه از کدام سو است و در جهت صحیح می‌ایستاد و ماندگار شد.

اکبرزاده تصریح کرد: زیارت حاج‌قاسم، تعظیم آرمان‌ها و اندیشه‌های او است، لذا زیارت او یعنی تربیت نسلی با شاخص‌های او به همین خاطر دشمن از زائران او و زیارت او نیز می‌ترسد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم تأکید کرد: قاسم سلیمانی یک مکتب و یک اندیشه است، طبیعتاً مکتب روزبه‌روز روشن‌تر شده و گسترش پیدا می‌کند و در جامعه اسلامی و در جامعهٔ انسانی بروز و ظهور بیشتری پیدا می‌کند و اثر و برکات آن برای تمام اقشار جامعه اسلامی و دینی ظهور و بروز خواهد کرد و باعث تحول اندیشه و فکرها خواهد شد.

اکبرزاده گفت: آن‌هایی که دنبال حقایق و واقعیت‌ها و به دنبال عدالت هستند هرروزه با مکتب سردار سلیمانی بیشتر آشنا و عجین می‌شوند و هر چه این روشنگری‌ها بیشتر شود عدالت و حق خودش را بیشتر نمایان می‌کند و باطل روزبه‌روز محو می‌شود.

وی عنوان داشت: امام خمینی (ره) این مکتب را آغاز کرد و بحث عدالت را مطرح کرد بعد از آن مقام معظم رهبری آن را ادامه داد؛ لذا سربازان ولی‌فقیه به این واقعیت رسیدند و به‌درستی در مسیر عدالت‌خواهی مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کردند و افرادی همچون حاج‌قاسم سلیمانی علم‌دار ولایت شدند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم خاطرنشان کرد: جوانانی که در مکتب ولایت و در مکتب سردار سلیمانی حرکت می‌کنند حقیقتاً خوب درخشیدند حادثه‌ تروریستی که در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان توسط کوردلان استکبار ازجمله اسرائیل رقم خورد به گفته مقام معظم رهبری نشان از اضمحلال و فروپاشی این رژیم است و در حال دست‌وپازدن هستند و دست به این ترورهای ناجوانمردانه زنان و کودکان می‌زنند این‌ها قطعاً نمی‌توانند مکتب سردار سلیمانی را محو کنند حتی ذره‌ای خلل و خدشه‌ای در این مکتب ایجاد نمی‌شود.

اکبرزاده تصریح کرد: حماس یک گروه کوچک از مقاومت است؛ چون با مکتب سردار سلیمانی آشنا شدند جانان جان خود را کف دست گرفتند و در مقابل اسرائیل و حتی آمریکا که تا دندان مسلح است ایستاده‌اند و بعد از بیش از ۳ ماه جنگ، حق روزبه‌روز روشن‌تر می‌شود و استکبار و باطل روزبه‌روز در حال فروپاشی و نابودی است و ان‌شاءالله به‌زودی نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

وی با اشاره به حضور گسترده و مجدداً مردم بعد از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیان داشت: مردم ما بصیر هستند و با انقلاب امام خمینی (ره) عجین هستند و اوج این تبلور و اوج این هم‌گرایی را در انتخابات پیش رو مشاهده خواهیم کرد و حماسه عظیم انتخابات و انتخابات شایسته را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46951
اخبار مرتبط

نظرات شما