معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم:

در جشن نیکوکاری امسال۳۷ پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردم هستند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: مدارس منتخب استان در مناطق برخوردار، مراکز نیکوکاری با محوریت مسجد محله و مکانهای برگزاری نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری امسال هستند.

علی شهبازی نیا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از روز شنبه هفته جاری  گفت: استفاده از ظرفیت ۴۳۰ مدرسه در دستور کار قرارگرفته و کمک‌های دریافتی نیز با اولویت دانش‌آموزان مدارس هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر ۸ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه فرعی، ۱۹ پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و همچنین در مکان‌های برگزاری نماز جمعه نیز عوامل کمیته امداد مستقر هستند تا از روز ۱۵ اسفندماه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دنبال کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم بیان داشت: برای جشن نیکوکاری مدیران، معاونان و نیروهای کمیته امداد در مساجد و ادارات حضور یافته و نسبت به جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای مددجویان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طی سال جاری مردم استان قم به‌طور متوسط، ماهانه ۹۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که سرانه هر نفر از شهروندان قمی حدود ۸۰۰ تومان در ماه است که از مردم خیراندیش قم درخواست پرداخت صدقات بیشتر را داریم تا بتوانیم خدمات بیشتر و مطلوب‌تری را به ولی‌نعمتان شهر کریمه اهل‌بیت ارائه کنیم.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/4697
اخبار مرتبط

نظرات شما